Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość getyogrooveon

Chyba muszę znaleźć sobie sponsora

Polecane posty

Gość getyogrooveon

Moja sytuacja wyglada tak: mam 20 lat, studiuję w innym mieście niż rodzinne, rodzice zamkneli niedawno działalność, zostały im ogromne długi. Moi rodzice nie są w stanie dać mi nic. Stypendium socjalnego nie dostanę, bo rozliczane jest na podstawie poprzedniego roku. Mogę iść do pracy najwyżej na pół etatu, żeby pogodzić to ze studiami, co da mi jakieś 500 zł miesięcznie-wystarczy na akademik i bilet miejski, a co z życiem...jedzeniem, ubranami, pomocami naukowymi, kosmetykami (nie mam na myśli kolorowych pierdół, tylko szampon, pastę do zębów itp.). Jestem załamana. Coraz częściej myslę o sponsoringu, ale chyba nie byłabym w stanie. Co ja mam robić? Miałam już takie propozycje i zawsze odmawiałam.

Gość gość
Z checia poznal bym Ciebie. Skad jestes? Mozesz sie przeprowadzic gdzie studjujesz i jaki kierunek.

Gość gość
moja koleżanka ma dużo gorszą sytuację i się nie prostytuuje. Pracuje i studiuje.

Gość getyogrooveon
I jak to godzi? Ja na razie namiarów na siebie nie podaję, do pierwszej wypowiedzi.

Gość gość
wy odrazu o prostytucji, a jak pozna kogos i bedzie na jego utrzymaniu to prostytucja?

Gość gość
Też nie chciałbym podać namiarów na siebie wiec jak możemy anonimowo się poznać ?

Gość gość