Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Beta HCG

Polecane posty

Gość gość

Witajcie, jestem przed wizyta u ginekologa, a bardzo się niecierpliwię i chciałabym wiedzieć - czy wyniki beta HCG: dnia 26.07.2013 wynoszący 863 dnia 02.08.2013 wynoszący 10 025,30 są prawidłowymi? I czy jest możliwość, aby na ich podstawie obliczyć tydzień ciąży?

Gość gość
Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)

Gość gość
Naprawdę nie ma nikogo, kto by posiadał tą wiedzę? :(

Gość gość
No zdecydowanie wzrosło, świadczyłoby to o ciąży. Idź do lekarza, na podstawie USG jest w stanie określić wiek ciąży.

no cóż tu można powiedzieć...ciąża jak nic a tydzień? moim zdaniem +/- licząc od pierwszego dnia ostatniej @ 1wsza beta- 5tydzień 2 ga beta- 6tydzień

Gość gość
Nie jestem lekarzem ale to chyba 5-6 tydzień

Gość gość
a może tak sama poszukasz :) tylko ciut chęci jest potrzebne... proszę poniżej link do kalkulatora betaHCG http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator strona po angielsku, ale minimalna znajomość języka wystarczy, jakbyś miałą problemy to pytaj :)

Gość gość