Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aaaangelinaaaa

pytanie o zwolnienie na dziecko przebywające w szpitalu

Polecane posty

Gość aaaangelinaaaa

Poradźcie proszę bo jestem zielona w tym temacie a na poradę działu kadr u mnie w firmie liczyć nie mogę. Jestem z synem w szpitalu (ma 5 lat) i oczywiście będę musiała wziąć zwolnienie na ten okres czasu (7 dni). Zwolnienie dostanę podczas wyjścia ze szpitala i wiem, że będzie płatne 80%. Czy te 80% nazwane są zasiłkiem opiekuńczym czy zasiłek opiekuńczy to cos innego? Chodzi mi konkretnie o to czy dostanę 80% za to L4 + gdy złożę wniosek u pracowadcy o zasiłek opiekuńczy to za ten zasiłek otrzymam coś jeszcze (jeśli tak to ile?), czy: te 80% po złożeniu wniosku staną się po prostu tym zasiłkiem? Nie zależy mi na tym by "zarobić" więcej, ale chcę tylko wiedzieć jak się to wylicza, żeby wiedzieć czy otrzymam w tym miesiącu mniej niż zazwyczaj (przez zwolnienie) czy może jest jakaś szansa, żeby to wyrównać i żeby w sumie wypłata wyszła mi w podobnej wysokości. Czy poradzi ktoś proszę? Może jest tu jakaś osoba z kadr? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaangelinaaaa
podnoszę bo zależy mi na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na dziecko jest jak zwolnienie i platne 80%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaangelinaaaa