Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Odszkodowanie za szycie reki

Polecane posty

Gość gość

BYłam z koleżanką w klubie muzycznym kiedy ktoś rzucił we mnie szklanką. Efektem tego zdarzenia były 3 szwy w okolicy nadgarstka, nie wiem skąd ta szklanka przyleciała, zebrałyśmy się i pojechałyśmy na pogotowie. Minęło dopiero kilka dni , nie mogę nawet dotknąć tej okolicy ,bo przeszywa mnie niemiłosierny ból, a kciuk co jakiś czas drętwieje... Boję się że nie wrócę do normalnego stanu, a jestem studentką stomatologii i ta ręka ,co prawda lewa, a ja jestem praworęczna, ale i tak jest mi baardzo potrzebna do pracy, przez jakiegoś idiotę mogę mieć zmarnowaną resztę życia ;(((( Myślicie że należy mi się jakieś zadośćuczynienie ???

Gość hermionaona
jesteś ubezpieczona?

Gość hermionaona
to z papierami ze szpitala i z nr ubezpieczenia idź do PZU, pewnie przyznają Ci jakieś grosze. A z właścicielem możesz się sądzić o odszkodowanie, ale musiałabyś mieć kilku świadków.

Gość gość
no właśnie ze świadkami kiepsko, nikogo oprócz tej jednej koleżanki tam nie znałam... ewentualnie monitoring, bo może tam jest, ale na razie nie można stwierdzić czy jest to stały uszczerbek czy nie, ale kiedy się okaże będzie już pewnie za późno :O

Gość hermionaona
to idź sama do właściciela klubu albo zgłoś przestępstwo na policji

Gość gość
i myślisz że mnie nie wyśmieją na policji ??

Gość hermionaona
nie, tylko weź papiery ze szpitala, powiedz, że masz świadka. Może znajdą osobę, która rzuciła tą szklanką (bo np. chwilę później ochrona wyprowadziła kogoś).

Gość czarny_85
zawsze możesz skorzystać z pomocy specjalistów - np. pomoc-arbiter.pl - załatwią wszystko za Ciebie... no a przynajmniej powiedzą Ci czy masz o co walczyć (niezależnie od tego czy podejmiesz z nimi współpracę czy nie) - warto się odezwać

Gość gość Ewa