Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Babcia wciąż powtarza mi że jestem gruba

Polecane posty

Gość gość

Nigdy nie pisałam na forach o takich sprawach ale doszłam do wniosku, że potrzebuję oparcia albo jakiejś rady. Mam 175 cm, ważę około 70 kg. Nie ukrywam, że nie znoszę swojego ciała ale zdaję sobie sprawę, że ludzie borykają się z gorszą otyłością i innymi. Jestem studentką, obecnie pracuję za granicą, gdzie moja babcia mieszka wraz ze swoim partnerem. Razem ze mną jest tutaj moja kuzynka ( ok. 170 cm, 53 kg ). Moja waga jest dla mnie ogromnym kompleksem, do tego dochodzą ciągłe insyuacje mojej babci, które mają mi ewidentnie dać do zrozumienia, że jestem spaślakiem. Wg. niej osoba nosząca rozmiar M jest gruba! To jest jakiś horror. Potrafi podejść do mnie, złapać za brzuch i powiedzieć, że powinnam zacząć nosić pasy wyszczuplające. Gdy mówię, że nie jestem głodna, mówi 'ale to jest tylko 0,1% tłuszczu". Słyszałam także: "jak będziesz tak jeść to całe życie będziesz się odchudzać" "wszystkie ubrania M, L są dla grubasów" (sama nosi L,XL) "masz grube ręce" Zna mnie tyle lat i wie jak poważne miałam zaburzenia odżywiania ( anoreksja i bulimia ) i wie też, jaki to dla mnie drażliwy temat. Jestem na skraju wyczerpania, chcę mi się płakać a muszę być tu jeszcze miesiąc czasu. Jedyne o czym marzę to naprawdę schudnąć i nie musieć tego słuchać... :(

Gość gość
polecam diete south beach , schudniesz zdrowo jedzac duzo

Gość gość
Masakra! Pogadaj z partnerem babci, żeby ją porządnie posunął, to może przestanie truć.

Gość gość
ja mam 158 i 75 kg tak się zalatwilam w ciąży i jak mowie ze się odchudzam to moja babcia jest oburzona jeczy ze doprowadzę się do choroby i wogole ze nie jestem gruba ......jak mnie to wkurza.....nie daj się powiedz ze nie zyczysz sobie tego typu komentarzy i tyle