Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Fellicja

Jak taka dziewczyna jak ja ma znaleźć faceta

Polecane posty

Gość Fellicja

Doradzicie coś? Przestawię Wam z grubsza sytuację. Jestem lekko po dwudziestce, studiuję fajny kierunek z miejmy nadzieję "przyszłością", moje zainteresowania są związane ze studiami, lubię nabywać wiedzę, gotować, ale chyba to za mało...nie mam hobby. Czasem lubię obejrzeć film, słucham muzyki-jak każdy. Książek nie czytam, rzadko bywam w teatrze. Kocham koty od dziecka, pragnę zaadoptować wkrótce jednego. Jeśli chodzi o wygląd to mam jakieś kompleksy jak każdy. Mogłabym popracować nad sylwetką, choc jestem szczupła. Ogólnie dbam o siebie, często słyszę komplementy, więc myślę, że źle nie jest. Ale...Nie byłam nigdy w związku. Może jestem wybredna? Miałam duże powodzenie w liceum, ale prawie każdego odrzucałam. Zdarzyło się, że "byłam" z chłopakiem 3 tygodnie, ale to wszystko. Nie byłam na typowej randce-kino, kolacja, spacer. Mam mało znajomych, jestem trochę zamknięta w sobie, nie wychodzę do ludzi, bo nie mam czasu..Próbowałam z portalami randkowymi, ale jakoś w trakcie pisania zawsze urywałam kontakt, faceci stamtąd wydawali mi się natrętni. Nie wiem co mam robić żeby poznać faceta. Znam wszystkich facetów z mojego kierunku-jest ich mało, żaden nie przykuł mojej uwagi. Jak już wychodzę to na zakupy, albo poszwędać się po mieście, ale tam przecież nie spotkam nikogo. W klubach pijani faceci dążący tylko do jenego...będę chyba sama, bo albo jestem zbyt wybredna, albo zbyt nudna by być z kimś. Jakieś rady? Jak zmienić życie by znaleźć kogoś w końcu?

Możesz realizować swoje zainteresowania z innymi. A skoro lubisz filmy to w kinie możesz kogoś spotkać. Jak skończysz studia i zaczniesz pracować to może tam kogoś poznasz ;)

Gość lukas83e