Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Madzia898989

Waga dziecka w 35 tyg a poród

Polecane posty

Gość Madzia898989

byłam dziś u ginekologa na wizycie kontrolnej, jestem na początku 35 tyg, lekarz zrobił pomiary dzidziusia, powiedział mi że mały waży już 3088g i że to dużo. ma też większą główkę niż by wynikało z miesiączki. powiedział że wegłóg niego urodzę wcześniej, może nawet za tydzień, mam miękką szyjkę choć rozwarcie jeszcze niewielkie (1,5cm) a dno macicy obniżone na 4 palce poniżej mostka. jak było u was? czy faktycznie większe dziecko niż powinno być w danym tygodniu może oznaczać wcześniejszy poród? mam się szykować na wcześniaka?

Gość gość
moja kuzynka urodziła w 36 czy 37 tyg dziecko. wcześniak ważył 3300, dostał 10 pkt. możliwe że miała źle wyliczony termin porodu i ciąża była "starsza" - tak powiedział lekarz. a teraz koleżanka urodziła dziecko w 38 tyg - 4500 :)

Gość gość
Mi też mówili, że urodzę duże dziecko- ok.4kg a urodziłam raczej małe bo zaledwie 3 kg nabrał...Nie sugeruj się tym.

miałam robione usg przed porodem, wychodziło ok. 3600 a urodziłam córkę 2700. Więc w usg trzeba patrzeć z przymrużeniem oka. Choć też jest prawdopodobne, że np. miałaś plamienie, które uznałaś za miesiączkę i np. ciąża jest starsza o 4 tygodnie i tak naprawdę jesteś w 39 tygodniu, a nie 35.

Gość gość
mi lekarz wyliczyl,ze młody będzie miał miedzy 3600-3800,a maly miał 4400.takze nie wyliczy raczej dokladnie

Gość Madzia898989