Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

openoffice

Polecane posty

Gość gość

chce włączyć openoffice, i wyskakuje mi taka ramka że dokument trzeba odzyskać, o co chodzi, jest na to rada, bardzo proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czyli dokument zniknal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nieznam się na komputerach kompletnie więc wytłumaczę to tak ( może ktos zrozumie mądry :) właczam program oppenoffice i muszę go odzyskać, żeby móc coś napisać tak samo jak mam jakis plik zapisany w oppen office musze go najpierw odzyskać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wiec na logike,zeby cos odzyskac to trzeba najpierw stracic. c:/documents and settings/USERNAME/Application Data/OpenOffice.org/user/backup tam püowinna byc kopia zapasowa w razie komplikacji pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dzieki, jakoś sobie poradziłam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ok:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×