Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość shakjsh

pomocy błagam

Polecane posty

Gość shakjsh

Hej, mam sprawę. Przeglądam teczkę z dokumentami a tu wpadła mi w ręce umowa-zlecenie z sierpnia 2012. Pracowałam 2 dni jako promotorka knajpy zarobiłam chyba 140 zł. Chodzi o to, że poza tym nigdzie nie pracowałam, więc nie rozliczyłam się z Urzędem Skarbowym. Do czasu rozliczania pitów na śmierć o tym zapomniałam!!!! To były tylko 2 dni. Teraz potrzebuję zaświadczenie z US że w 2012 nic nie zarobiłam (do stypendium) - będę miała problemy? Mam 19 lat, nie znam się na tym, pomóżcie proszę bo umieram ze strachu

Gość gość
Lepiej schowaj to do szuflady i nigdy nie wyciągaj :P

Gość shakjsh
Dzięki za odpowiedź TAK - ma pomóc czy dokopać? Jakie mogą to być kłopoty? Zrobić coś z tym? Jestem sierotą, nie mam nawet kogo zapytać, czyli matkę, ojca czy kogokolwiek.

Gość pomoc prawna
za tego rodzaju występek wedle art. 65 par. 3 ustawy Kodeks Karny Skarbowy grozi kara do 3 lat pozbawienia wolności lub grzywna do 150 000 zł.

Gość gość
taka mala suma nie ma zadnego znaczenia, to tak jakbys nic nie zarobila, zadnego problemu nie bedzie.

Gość shakjsh
Nie dawaj paragrafów, tylko naprawdę powiedzcie mi co mam zrobić. Pomóżcie jak ludzie, a nie macie dobry powód do żartów itd

Gość pomoc prawna
Należy zaznaczyć iż niestety będzie problem i będzie on wymagał wniesienia zapewne apelacji lub nawet kasacji RPO lub PG.

Gość Bezzębny andrzej
Zawsze jednak można prosić o ułaskawienie. Wałęsa Słowika ułaskawił to i ciebie ułaskawią. Spoko.

Gość shakjsh
apelacja, kasacja, RPO? Co ty człowieku gadasz? Otwórz podręcznik dla liceum i poczytaj chociaż trochę. Ale w sumie dzięki - poprawiłeś mi humor, skoro mieszasz RPO do sprawy umowy zlecenia :D FAjnie, że jest gorszy tuman ode mnie. Pozdrawiam

Gość gość