Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

poród po cesarce

Polecane posty

Gość gość

Witam.Mam pytanie dziewczyny,czy któraś z Was rodziła siłami natury po poprzedniej cesarce?Proszę napiszcie jaki był odstęp czasu między porodami i dlaczego miałyście cesarkę,co wspominacie lepiej i jak było łatwiej dla Was?Jestem na półmetku ciąży i lekarz prowadzący powiedział że jeśli wsio będzie ok to mogę spróbować rodzić normalnie.Poprzednio miałam cesarkę i nie wspominam jej miło ale przynajmniej wiem co by mnie czekało.Chciałabym rodzić siłami natury tylko trochę panikuje bo mam niski próg bólu.

Gość gość
no i jak?napiszcie coś!!!żadna nie rodziła już po cesarce?

Gość gość
Ja niestety miałam po1 cesarce za cienką bliznę i za krótki odstęp czasu był bo zaledwie po 7 miesiącach zaszłam w ciążę kolejną....też chciałam SN ale nie pozwolili...więc nie pomogę...ale do czasu mierzenia blizny plany były na SN jk najbardziej....lekarze mówili że ten odstęp nie jest problemem...probleme była blizna:(

Gość gość
Ja pierwszy poród miałam cc, dziecko miało źle ustawioną główkę, nie wchodziło w kanał rodny. Miałąm 10 cm rozwarcia i skończyło się cc. Po 3 latach i 2 miesiącach drugi poród. Chciałam cc, ze względu na to, że dziecko wg usg był owinięte pępowiną. Ale poród przebiegał bardzo szybko i nie zdążyli zrobić mi cc, urodziłam sn. Co wspominam lepiej? Pod względem psychicznym sn - przytulenie dziecka zaraz po porodzie jest niepowtarzalne i magiczne. Po cc nie miałam tej możliwości. Pod względem fizycznym lepiej sie czułam po cc. Szwy po nacięciu to jeden wielki koszmar. Bolało mnie bardzo długo. Po cc łatwiej pielęgnować bliznę, bo ją widać i łatwiej utrzymywać ją w czystości.

Gość gość