Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość65

tęsknie za PRL to były piękne czasy

Polecane posty

Gość gość65

łezka mi się w oku kręci dałbym wszystko żeby te czasy wróciły!!!!!!

Gość gość
a szczególnie sztywny fiut

Gość gość
nieźle wczoraj się zresetowałeś, żeby do dziś nie wytrzeźwieć :(

Gość gość65
bo to były piękne czasy, demonizowane dzisiaj niestety z dziwnych powodów, wszyscy mieli pracę, opiekę lekarską, podstawowych artykułów żywnościowych było pełno na rynkach, ludzie byli bardziej życzliwi i pogodni

Gość dopókinie
pojawili się solidaruchy dymane przez kleryków und biskupów

Gość gość
Gościu 65 świat idzie do przodu, nie wstecz

Gość gość
Jeżeli 65 to twój wiek to zdychaj staruchu, mam 20 lat i nigdy nie było lepiej, mam telefon, wakacje, studiuję, piję co chce i jak chce i nikt się nie przyczepia

Gość gość
i to wszystko za pieniądze rodzicow- pasożyt

Gość gość
tia.. to byly piekne czasy smutny pan w prochowcu pojawil ci sie nagle przy stoliku bo opowiedziales dowcip typu: czym sie rozni papier toaletowy od rzadu? niczym, to do d**y i to do d**y i zapraszal cie do poloneza :classic_cool: z tylu w kosciolach stali chlopcy radarowcy po to by doniesc czerwonej wierchuszce czy tresc kazania byla nie nazbyt patriotyczna kazdy mogl sie sprzedac za czerwona legitymacje PZPR i wtedy otwieraly mu sie drzwi do wielkiej kariery a najfajniejsze w tym wszystkim byly rewizje w ktorych konfiskowano ludziom biblie :D

Gość gość
praca nie motywowala bo i tak kazdy zarabial prawie tyle samo, opieka lekarska lepsza nie byla, a PODSTAWOWYCH artykulow zywnoscioweych przeciez nie brakuje, do tego sa o wiele tansze. A ludzie - to juz zalezy jakich masz znajomych

Gość pe er el