Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak się odkochać

Polecane posty

Gość gość

Witam, jestem w 3 klasie technikum i mam pewien problem. Mianowicie kiedy byłem w pierwszej klasie spodobała mi się pewna dziewczyna. Ona też była z pierwszej klasy, lecz na innym profilu. Z racji tego że nie jestem dobry w "te sprawy" nie wiedziałem za bardzo jak się za to zabrać. Czy zagadać do niej? Jak zagadać? A jeżeli mnie wyśmieje? No i tak czas mijał miesiąc po miesiącu aż się zrobiło coś ponad pół roku. Może więcej... a ja się tylko na nią patrzyłem na korytarzach jak przechodziła lub stała z koleżankami. Nie pamiętam już dokładnie. raz widzieliśmy się na jednej imprezie u mojego kumpla. Przyszła z koleżankami. Ja oczywiście nic nie zrobiłem. Kolega powiedział mi że mam założyć konto fb i do niej zagadać lub ją zaprosić. Tak też zrobiłem. szybko zaprosiłem jakiś tam 10-20 starych znajomych i oczywiście ją..Czekałem, czekałem i nic... nie potwierdziła (nie mam zdjęcia profilowego) Napisałem do niej wiadomość że mnie nie kojarzy z tej imprezy i tyle. Było tam około 10 osób także nie wiem co mam o tym myśleć. Mniejsza o to. No to ja sobie odpuściłem i już nic dalej w tym temacie nie robiłem. Tak mi przeleciała cała 2 klasa. Ja cały czas zapatrzony w nią i nie mogę się od tego opętać czy jak to tam nazwać. Teraz jak już wspominałem jestem w trzeciej klasie. i znów ten sam problem powrócił. teraz już że tak powiem, wiem że raczej nic z tego nie będzie. Nie jestem ani jakiś mega przystojny, wysportowany, inteligentny i nie mam bogatych starych. Jestem taki przeciętny. szary człowiek. hehe..., ale nadal kuurde nie wiem co z tym zrobić, bo choć teraz mi już po tak długim czasie emocje opadały... to ona nadal przyciąga mój wzrok. Co zrobić ? PS. Ponadto czy chce czy nie chce ok. 3-4 razy w tygodniu ją widzę na przerwach. bo m