Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Christine92

Alimenty

Polecane posty

Gość Christine92

Jestem studentką drugiego roku. Ja i mój młodszy brat mamy zasądzone alimenty od ojca w wysokości 400zł na każde z nas. On sam zarabia jakieś 2100zł (może więcej), plus premie i inne takie, które nie są wliczane do jego dochodów i nie mogą być brane pod uwagę. Wraz z koleżanką wynajmujemy mieszkanie, za które każda z nas płaci 350zł czynszu. Do tego dochodzą jeszcze rachunki, które wynoszą po ok. 120zł miesięcznie każdą z nas. Tak więc miesięcznie wydaję na mieszkanie ok. 470zł. Mama, która ma na utrzymaniu mnie, brata i cały dom, również daje mi 400zł. Oprócz tego zaopatruje mnie w jedzenie, ubrania itp. Do wydatków dochodzi jeszcze: opłata za internet, bilet PKP oraz bilet autobusowy, ponieważ mam daleko na uczelnie (od tego roku z racji zmiany mieszkania). Na wyżywienie i koszty związane z uczelnią zostaje mi jakieś 200zł (nie wliczając nieprzewidzianych wydatków). Dodam też, że ojciec nigdy się zbytnio nie interesował, nie mamy z jego strony żadnego wsparcia, a nawet przy najbliższej okazji jest w stanie nam wypomnieć te alimenty, które na nas płaci. Nie rozumie, że utrzymanie domu, jedno dziecko w gimnazjum, a drugie na studiach kosztuje. On sam mieszka w domu swoich rodziców (ma osobne wejście, pokój, kuchnię i łazienkę). Chciałabym wiedzieć czy jest szansa by sąd zwiększył mu alimenty na mnie. Bardzo proszę o poradę i z góry dziękuję.

Gość gość
to w końcu wyjdzie ze ojciec będzie miał mniej na zycie niz Ty.Moze bys pomyslała zeby dorobic sobie tak jak inni studenci.

Gość Christine92
On zarabia ok. 3000zł, może nawet więcej, tylko praca "na czarno" się nie liczy. Stać go na najnowsze nowości technologiczne itp. Jestem przekonana, że nie ubyłoby mu zbytnio, gdyby płacił więcej.

Gość gość