Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy tkwienie w pracy której się szczerze się nienawidzi ma jakikolwiek sens

Polecane posty

Gość gość

Jestem młodą pielęgniarką, pracuję na ciężkim oddziale, na którym często mam do czynienia ze śmiercią. To mogę jeszcze jakość znieść. Pracuję za psie pieniądze co mnie frustruje. Ale najbardziej nienawidzę swojej pracy za to, że pracuję w zespole starych pielęgniarek, które mnie nie znoszą i z jakąś chorą przyjemnością pokazują mi gdzie jest moje miejsce w szeregu. Z powodu tej chorej atmosfery w zespole nienawidzę swojej pracy. Myślę o tym by się stamtąd zwolnić bo czuję, że jeszcze chwila i zwariuję. Co o tym myślicie? Byliście kiedyś w podobnej sytuacji?

Gość gość
Ja byłam w bardzo podobnej pracowałam w ZOL tez same stare wredne pielegniary wysyłające mnie do najgorszej pracy, zwolniłam się teraz pracuje w fajnej atmosferze w prywatnej klinice :)

Gość gość
tak bylam. wygladowalam z silna nerwica stanami lekawymi na oddziale psychosomatycznym. miesiac lezalam. teraz biore leki chodze na terapie. przez okres 2 lat do takiego stanu sie doprowadzilam.

Gość gość
Nie ma nic gorszego niz praca ktorej sie serdecznie nie znosi. Sama wlasnie jestem w trakcie zmiany pracy, a nie mam az tak zle jak Ty . Moja praca jest super interesujaca, rozwojowa, zarobki w porzadku, ale od kilku miesiecy mam zastepce szefa ktory nie nadaje sie do zycia :O.... ja jestem 4-ta osoba ktora w przeciagu 6 miesiecy z ekipy odchodzi :P Piszesz ze jestes mloda.... nic na zywiol ale szukaj czegos innego, rozsylaj CV i jak tylko bedziesz miala okazje to zmieniaj prace. Powodzenia !

Gość gość