Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Vectra SA

Zapłaciłam za internet pieniądze z konta pobrane a płatność niezafakturowana

Polecane posty

Gość Vectra SA

czesc, zaplacilam wczoraj za internet, zrobilam przelew internetowy tak jak zawsze do tej pory płacąc dodatkowo 1,50 za stronę przez którą dokonywałam przelewu (BLue Media ul. Haffnera- zawsze tak robię), a nie dostałam potwierdzenia wpłaty, a kiedy wchodzę na stronę Vectry widzę, że faktura dalej jest nie jest zapłacona :( No i co teraz? Płacić jeszcze raz czy wydrukować potwierdzenie płatności i pójsc do ich siedziby? Dodam, że ta strona"Blue Media" sama się ustawia kiedy chcę zapłacić fakturę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Poczekaj jeszcze parę dni, bo od wczoraj do dzisiaj to jeszcze za wcześnie na wysłanie potwierdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Vectra SA
no właśnie gdyby tak było zawsze to bym się nie zastanawiała, a tu mi przychodziło potwierdzenie po kilku minutach, a teraz juz ponad doba i nic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
miał ktoś podobnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zrób screena potwierdzenia i wyślij mailem do blue razem z zapytaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cześć. Wystarczy do nas napisać reklamację na bok@bluemedia.pl. Postaramy się szybko pomóc. Przepraszamy za utrudnienia! Zespół Blue Media

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zobacz u siebie w historii konta na jakie konto poszły pieniądze , bo ostatnio czytałam,że jest jakiś wirus , który zamienia numery kont i pieniądze zostają przelane nie tam gdzie chciałaś tylko do jakiegoś złodzieja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×