Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość DamRadeCzyNie

Proszę o rady dla początkującej pracowniczki call center w T P Orange

Polecane posty

Gość DamRadeCzyNie

cześć :) Na co mam się nastawić w pracy call center dla tego operatora? Nie mam doświadczenia w tego typu pracy, ale dostałam szansę i przyznam, że mam dużego stracha, że nie dam rady... Poradźcie coś :)

Gość Niewielka opoonkaa i boczki
Ja pracuje już 2 lata w największej konkurencji TP :) Mogę ci doradzic, tylko najpierw napisz czy chodzi tu o sprzedaż usług czy infolinia

Gość DamRadeCzyNie
mam sprzedawać klientom kredyty hipoteczne

Gość gość
oponko a mozesz napisac jak wyglada praca na infolinii/polaczenia przychodzace? gdzie szukac ogloszen? czy trudno sie dostac? Jak wyglada dzien pracy, miejsce pracy? bede bardzo wdzieczna:)

Nawet do WC nie mozna odejśc od stanowiska pracy :(

Praca na infolinii jest dużo lepsza niż praca jako sprzedawca usług operatora. Ja pracowałam rok czasu sprzedając usługi, a potem zmienili nam na infolinie, więc tak czy owak stałych pracowników zostawili. Są rekrutacje, trzeba wysyłac cv, chodzic na rozmowy :) Szukaj pod ofertami "infolinia" albo "obsługa klienta" itp. Praca mi się podoba. 8 godzin dziennie przy biurku, szkolenia mieliśmy w ramach pracy, praca nie raz bardzo stresująca i nerwowa, bo klienci na infolinni dzwonią do ciebie z problemami przeważnie więc łatwo nie jest, ale można to brac na lajcie. Ogólnie lubie tą prace, zarobki na infolinii też są naprawdę niezłe

o 17.12 to podszyw:) ja swoją prace lubię jak już napisałam, atmosfera w pracy jest przecudna, kierownictwo, koordynatorzy są naprawdę super, każdy mówi do siebie po imieniu, jest wesoło. Kiedy ruch klientów jest lżejszy to siedzimy i gadamy z koleżankami. Do WC można isc w każdej chwili ;) na 8 godzin mamy 30 minut przerwy. Naprawdę lubię tą prace