Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

POLSKIBUS

Polecane posty

Gość gość

Dzisiaj zamowilam bilety na polskibus i zaplacilam pieniadze zanim sprawdzilam e-maila, niestety , okazalo sie, ze podalam bledy adres mailowy i teraz jestem w kropce bo mam oplacone bilety, ktore zostaly wyslane do kogos innego. Napisalam juz do nich maila, czekam na odpowiedz. Czy ktos mial juz taka sytuacje z tym przewoznikiem? Z gory dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×