Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

strach przed ciążą nie mogę spać

Polecane posty

Gość gość

tak bardzo się boję :( nie mam już 15 czy nawet 20 lat, więc to nie powinien być problem, ale studiuję, nie wyobrażam sobie chodzić na zajęcia z brzuchem :( poza tym bałabym się wymiotów itp. ale najbardziej wielkiego brzucha , nieporadności, bólu, dyskomfortu, a także i porodu :( samo dziecko, maleństwo nie byłoby dla mnie taką tragedią jak ciąża, czy mogłabym uzyskać coś od psychologa, jakiś papier,że mam fobię...po prostu nie wyobrażam sobie takich 9 miesięcy:(

Gość gość
Ja bałam się tego wszystkiego co Ty i zawsze myślałam że gdyby dziecko można było kupić na półce jak towar, to byłabym szczęśliwa. Oczywiście tak się nie dzieje. Dzciei w sklepach na wystawie nie ma na sprzedaż :-) A żeby było "śmieszniej", zaszłam w ciążę pomimo stosowania antykoncepcji :-) Wyobraź sobie że brzuszek miałam tak mały że przchodziłam całą ciążę w zwykłych ciuchach, nic mi nie dolegało i urodziłam spokojne dziecko. Czasami starch ma wielkie oczy i nic więcej :-) Nikt Ci nie powie co może czy nie może psycholog. Masz wątpliwości? Idź do lekarza. Nie zamęczaj się.

Gość gość
też sie zabepieczalismy , jednak chyba w 3-6 dni nie pojawiłiłby się objawy? a kiedy wiedziałaś,że już jesteś w ciąży? bo ja już czuję się jakoś dziwnie, mdło, na wszelki wypadek nie piję alkoholu (a kiedys moglam pic codziennie) , fajnie, zazdroszczę , że miałaś mały brzuch :) ja bym ponadto jeszcze się bała ciągle o dziecko,co mogę robić, jeśc, pić żeby mu nie zaszkodzić :(

Gość gość