Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość magazynierka

UMOWA NA CZAS OKREŚLONY W NIEMCZECH A CIĄŻA

Polecane posty

Gość magazynierka

witam pod koniec października podpisałam umowę z niemiecką firmą na czas określony. umowę dostałam na pół roku. pracuję jako pomocnik magazynowy. okazało się że jestem w 6 tygodniu ciąży. orientuje się ktoś może jak to teraz wszystko będzie wyglądać w prawie niemieckim? czy pracodawca może mnie zwolnić? czy przysługuje mi urlop macierzyński?

Gość gość
no to usuń krowo, a niemczech aborcja jest legalna

Gość dolefka
to tez jakies rozwiazanie ;)

Gość magazynierka
Chcialam mieć dziecko. Po prostu chcę się dowiedzieć czy przysługuje mi urlop macierzyński!!!

Gość gość
toż ciąża też na czas określony. W niemczech też.

Gość dolefka
no to jak chcialas to po co do pracy lazlas? chyba tylko po to zeby oszukac pracodawce i dostac macierzynski

Ludzie, nie rozumiem was. Podpisujecie jakieś umowy, decydujecie się na jakieś warunki a nie wiecie nawet na jakie!! Nic dziwnego,że Polska to kraj taniej siły roboczej skoro nie wiesz, że jako pracownik masz prawa. Nie wiesz na co decydowałaś się podpisanie umowy? Ręce opadają.

"no to jak chcialas to po co do pracy lazlas? chyba tylko po to zeby oszukac pracodawce i dostac macierzynski" Pracodawca nie płaci za żaden macierzyński.Robi to ZUS w Polsce przynajmniej. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj.

Gość gość