Gość gość Napisano Listopad 22, 2013 Kupiłam towar na allegro. Wpłaciłam pieniążki na konto. Towar nie przyszedł (przesyłka pocztowa priorytetowa). Sprzedawca twierdzi, że wysłał towar. Po moich ponagleniach twierdzi, że złożył reklamacje na poczcie. Miał się odezwać jak się czegoś dowie. Minął już m-c od złożonej rzekomo reklamacji. Co mogę zrobić takiej sytuacji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Daga3 0 Napisano Styczeń 11, 2017 Zakupy bez obaw zrobisz w serwisie fajnej porównywarki cen, gdzie możesz kupić wszystko czego potrzebujesz. Znajdziesz tam oferty z różnych sklepów internetowych i kupisz dużo taniej niż w pozostałych sklepach, zajrzyj koniecznie na stronę cozacena.pl - http://www.cozacena.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ZielonaSylwia 0 Napisano Styczeń 11, 2017 Nie wiem jak jest na allegro, ale chyba można tam zgłaszać takie przypadki? Ewentualnie pogroź policja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
werka8999 0 Napisano Styczeń 12, 2017 na pewno można to zgłosić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 12, 2017 jak przesylka byla rejestrowana na poczcie - nie pamietam juz ktore sa a ktore nie - to dasz rade. jak byla z tych nierejestrowych, no to klops. mialam taki przypadek. gosciu powiedzial ze to moja wina bo moglam doplacic 2 zl, ze przez moje skąpstwo teraz mam problem. on wyslal i nie ma sobie nic do zarzucenia. pomoglo to ze wraz z innymi allegrowiczami postraszylismy go policja. bo centrum sporow wkracza dopiero na sam koniec Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach