Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Praca bez wykształcenia czy jest taka

Polecane posty

Gość gość

Dla kobiety? Studiuję, ale czuję, że dłużej nie dam rady, ledwo to ciągnę... Jeśli zrezygnuję, nie będę miała żadnego zawodu, chciałabym pracować nawet za niewielką sumę, ale oferty dla niewykształconych jakie znajduję, najczęściej są ciężkimi pracami fizycznymi dla mężczyzn :( czy mam szanse na JAKĄKOLWIEK pracę w tym kraju????

Gość gość
Tak, po znajomości. W każdej firmie w jakiej pracowałam były takie osoby co nie wiadomo co robiły, nic nie umiały, ale kosztowały firmę grubą kasę miesiecznie

Gość gość
po znajomosci masz kazda prace.

Gość gość
Znajomości i tylko to bo jeśli nie masz fachu w ręku to ciężko będzie coś zdobyć. Ale masz przecież średnie i matura prawda ? to możesz robić wszędzie, sklepy, banki itp

Gość fdere
Tak, są takie, ale to musisz coś umieć w stylu robić doskonałe zdjęcia i obrabiać je albo znać się na grafice. Są zawody gdzie możesz być samoukiem albo możesz iść do policealnej jak ja. Rocznej.

Gość gość
Nie mam znajomości ani uzdolnień graficznych itp. :(

Praca jest- są sieciówki, bary, cluby, hipermarkety. Nie wymaga to jakiegoś wyższego wykształcenia. Polecałabym Ci mimo wszystko skończyć jakieś studia bądź też szkołę policealną będziesz miała mimo wszystko większe szanse na zdobycie pracy. Zastanów się co chciałabyś robić w życiu i ucz się fachu na własną rękę, są staże, praktyki.

Gość gość
To czemu nie chcesz do policealnej? A pracy szukaj teraz zanim rzucisz studia bo jesteś dla pracodawcy bardziej atrakcyjna jak masz ubezpieczenie na uczelni, a potem bedziesz już miała doświadczenie

Gość gość