Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pomoc w wyborze suplementacji przedtreningowej

Polecane posty

Gość gość

Nie znam się kompletnie na tym i bardzo proszę o pomoc. Wiem, ze są rózne odżywki, słyszałam również o Animalu , ale nie mam pojęcia jak sobie dobrać odpowiedni. Moja walka opiera się jak narazie o aeroby i basen, ze względu na dużą nadwagę, staram się ćwiczyć 5 razy w tygodniu i wprowadziłam w miarę rozsądną dietę, schudłam już bardzo dużo, ale od miesiąca waga ani drgnie i myślę jak tu sobie pomóc. Ma ktoś pomysł? Z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli odpowiednio ćwiczysz i masz zdrową, mądrą dietę to żadnej "pomocy" nie potrzebujesz. Jak nie ćwiczysz albo dieta szwankuje to żadna "pomoc" tego nie nadrobi. Nie ma za co :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ćwicze ale ostatnio waga stoi i to od jakiegos miesiaca dlatego pomyslalam o jakis wspomagaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masz coś na oku? Ja bym polecała reduktor czy jakieś białko. Jak wygląda Twoja dieta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czytałam o spalaczu który nazywa się Animal, jest Animal Cuts i Animal pack dla kobiet, moj kolega bardzo ładnie poleciał na tym Cuts, oczywiscie przy diecie i ćwiczeniach. Schudł 30 kg, nie miał problemow z obwisłą skórą bo ladnie się nadgonila, mial b. duzą otyłosc, moja jest rowniez duza. Diete mam rozsądną, jem 5-6 posiłkow dziennie, poza tym jestem wegetarianką wiec mieso odpada. Pije herbatki, wode i staram sie 4-5 razy w tygodniu ćwiczyc(narazie aeroby) i basen oraz w domu cwiczenia z hantlami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach