Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość b5Passatb5

Ciezko pali na zimnym silniku pomocy

Polecane posty

Gość b5Passatb5

Witam posiadam Passata b5 1.9 tdi 110km 97 r. Auto ciezko pali po nocy ;( rano usze krecic i krecic zaskakuje tak jak by mu paliwa brakowalo jak zapali to odrazu moge cofnac kluczyk i zapali na strzal na cieplym silniku Pali na strzal . Wymienilem zaworek zwrotny wszystkie filtry swiece grzeja pomocy ratujcie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Buchaj_28
nie śmierdzi ropą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość b5Passatb5
nie wlasnie zadnych wycieków nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Buchaj_28
a te świece sprawdzałeś fizycznie czy grzeją ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość b5Passatb5
Tak na krotko od akumulatora i iskrzy sie na kazdej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Buchaj_28
no to pewnie będziesz musiał jechać na korektę kąta wtrysku, pewnie auto ma spory przebieg zrobisz to tam gdzie robią cziptuning, pewnie ze stówke zapłacisz, albo i więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość b5Passatb5
auto ma przejechane 222tys . Kopa ma dobrego spalanie 6,3-,6,5 l na 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość b5Passatb5
Dzis postawilem auto z górki silnik w dole moze kurcze paliwo jeszcze sie cofa zobacze co bedzie rano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Buchaj_28
no ale zaworek wymieniłeś, a zagrzej świece 2 razy i dopiero odpalaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wymień świece, albo podgrzej je kilka razy zanim odpalisz, albo może akumulator masz za słaby. Moja corsa ledwo paliła ostatnio i wymieniłam świece i pali jak szalona rano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A dodam, że nie tak dawno wymieniałam świece i zdawałoby się, że wszystkie były dobre, a tu jeb, okazało się, że do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie tak się działo...oj wielu mechanikòw auto odwiedziło dopiero po czasie sie okazało,że problemem był komputer trzeba było zdjąć błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Buchaj_28
kolego w ten przebieg ja bym nie wierzył, ja mam 250 tyś i pali od strzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moim zdaniem to w miarę normalne przy starszych dieslach, jednak lepiej pracują w cieplejszej temperaturze, ale może masz słaby akumulator? choć nie znam się zbyt na autach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Słuchaj,a tak zwyczajnie,gorsze paliwo może wlałeś,zrobiło sie zimno parafina się wytrąciła i już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
auto ma ponad milon kilometrów, spoko , że jeszcze jeżdziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ruscy podpalają płonącą szmatą, próbój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pasat b5 typowy polak w typowym wiesjkim aucie prosto z niemiec nie pomoge chocby ch*j zaszczekał d**ą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
MUSI MIEĆ PRZEJECHANY DIESEL PRAWIE MILION

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
swiece lub akmulator -chyba to drugie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kup silnik u Niemca, taniej będzie, bo to szmelc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a nie lepiej kakieś było CLIO od Francuza , dwuletnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
AUTO NIEMIECKIE :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
i z czego sie smiejecie prostaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ilu tu znawcòw aut,hm,hm.Ja mam pasata b5 moja siostra ròwnież ojciec ma b4 i b5 i sobie chwalimy,wszystkie z niemiec...czy autor pytał o ocenę marki? Nie, ma problem techniczny,o to pytał,odpowiedzieć nie potraficie i piszecie byle pisać.Trole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak można jeżdić takim traktorem!! wiesz jak to słychac jak jedziesz? takie : tyr tyr na wsi można znaleźc jeszcze Ursusa 30 to chodzi dokładnie tak samo porażka!!! każde inne auto tylko nie z Niemiec i nie Diesel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Lubie ten odgłos i to uczucie jak rano wsiadam i jadę a sąsiedzi biegają z prostownikami i kablami albo obstawiają wszystkie pagòrki w pobliżu domòw...i z byle czym muszą do serwisu jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
sprawdź czujnik temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość B5PASSATB5
wymienilem czujnik temp wody bo byl uszkodzony. Ale dalej to samo moze faktycznie swiece akumulator kreci jaK glupi ... Bylem u mechanika i powiedzial mi ze prawdopodobnie jest zle ustawiona dawka paliwa rozruchowego za malo go dostaje i dlatego tak przebiera. umuwilem sie na wizyte . Pod kompem nie pokazuje bledów .. Juz nie wiem co moze z nim byc .. Moc ma bardzo dobra. A jak te tluki wyzej sie nie znaja to prosze oszczedzic komentarzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×