Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

ona po studiach ja po szkole zawodowej

Polecane posty

Gość gość

Jesteśmy od roku razem a ona ciągle mi to wypomina że jestem po szkole zawodowej .nie jestem tępakiem ale na studia nie pójdę ,no co wszyscy muszą mieć studia ?a ostatnio to już przegięła, szantażuje mnie, że ze mną zerwie jak nie zrobię z tym porządku ,gdy zdam maturę i pójdę na te śmieszne studia to co zmienię się będę innym człowiekiem? wątpię w to ,stracę czas i kasę ,a jeśli chodzi o kasę ,to ona ma te swoje studia a zarabia mniej ode mnie ,pani nauczyciel ,ja jestem z zawodu spawaczem i nie chcę tego zmieniać jest dobrze jak jest …………..kocham ją bardzo ale Nie winem jak mam rozmawiać z nią o tym! Pytanie do was dziewczyny czy przeszkadzało by wam że warz facet niema studiów ??????????

Gość gość
Może lepiej porozmawiaj z inną panią, mniej wymagającą pod kątem intelektualnym. To może zadziałać trzeźwiąco na panią nauczycielkę tyle że pewnie już nie będzie to miało znaczenia.

Gość mona2
Pytanie do was dziewczyny czy przeszkadzało by wam że warz facet niema studiów ?????????? chyba nie ważne żeby był zaradny a nie ciapa

Gość urgent
jakie ludzie maja problemy to sie w glowie nie miesci. oczywiste jest, ze jesli szantazuje Cie tym co napisales, to Ciebie nie szanuje. moja rada? niech s*******a i szuka kogos na swoim poziomie. domyslam sie, ze tego nie zrobi, bo tak naprawde chce miec wlasnie kogos z nizszym wyksztalceniem zeby moc sie dowartosciowywac.

Gość lolljhuhu
Ja mam dwa fakultety i nie mam pracy bo nic nie umiem.Za to zazdroszcze ludziom po zawodówkach to czesto dobrzy fachowcy i naprawde łebscy ludzie.Ile ja bym dała za takiego faceta.Moja rada taka żeby poszukać innej laski..nauczyciele zawsze sa sfrustrowani ,malo zarabiaja,maja beznadziejną pracę i im odbija.Bedzie z nią tylko gorzej