Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy to ja zachowałam się nie fair

Polecane posty

Gość gość

Studiuję w tym samym miescie z którego pochodzę ale od początku studiów wynajmuję mieszkanie ze względu na kiepskie relacje rodzinne. Na początku grudnia się okazało, ze moja 17-letnia siostra jest w ciąży no i to spowodowało lekkie napięcie między nią a naszym ojcem. Moja mama zaproponowała by wprowadziła się do mnie na kilka tygodni do czasu aż sie wszystko nie uspokoi a poza tym ode mnie ma bliżej do szkoły i na praktyki. Zgodziłam się ale w zamian poprosiłam by siostra pod moją nieobecność (po zajęciach chodzę do pracy) zajęła się mieszkaniem. Trochę posprzątała, coś ugotowała, wstawiła pralkę itp. Mama i siostra się oburzyły, że chcę najbliższą rodzinę i to w dodatku w ciąży wykorzystywać. Dodam, że układ był taki, ze ani ona ani moi rodzice by się do czynszu nie dokładali.

Gość gość
rozumiem, że dziewczyna przez 9 miesięcy chce leżeć do góry d**ą ? śmieszne, młoda zdrowa dziewczyna a leń jakich mało. Wiesz ile kobiet pracuje do 7-8 miesiąca ciąży > kiedy to ruszać się jest naprawdę ciężko...

Gość gość
Jesteś fair. I chyba dobrze, że o tę kwestię zapytałaś, bo przynajmniej problem wyszedł na jaw już teraz. Choć wydawałoby się, że to jest zrozumiałe samo przez się: jeśli się korzysta z czyjejś gościny, wypada jakoś się zrewanżować, na miarę swoich możliwości oczywiście. A przecież nie oczekujesz od siostry pomocy w remoncie, przesuwaniu szafy czy froterowaniu podłóg.

Jak się Twojej mamusi nie podoba to niech ją na dworcu lub w przytułku ulokuje, skoro u Ciebie źle, a w domu rodzinnym dla niej miejsca nie ma. :P Będziesz płakać jak zmiękniesz i ją weźmiesz, coś czuję, że pannica zrobi Ci Sajgon na chacie.

Gość 0 Terenia 0
A nie może abortować? I tak nie nadaje się na matkę 😴

Gość gość