Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Potrzebuje porady Szycie na maszynie

Polecane posty

Gość gość

witam, kupilam maszyne do szycia, Toyote, jako, ze wycwiczylam sie juz w szyciu poduszek , zaslon i etc, czyli wszytskich prostych rzeczach, zastanawiam sie nad uszyciem swojej pierwszej bluzki. Mam pytanie odnosnie overlocka, jak poradzic sobie bez niego? Czy istnieje mozliwosc kupienia specjalnej stopki do maszyny, albo czy sa jakies sposoby na prujacy sie material bez overlocka? Jestem totalnie zielona w tym temacie

Gość gość
A jak do tej pory sobie radziłaś? No chyba w każdej maszynie jest funkcja obszywania, obrzucania, czy jak tam się nazywa ta funkcja profesjonalnie. Jako dzieciak szyłam ciuchy z wykrojów z Burdy bez overlocka. Jedne spodenki krótkie z surówki bawełnianej do tej pory mam, noszę latem i się nie spruły. (mam 40 lat, to te gatki prawie 30;) ) No chyba, że chcesz szyć z dzianiny, to bez overlocka ciężko.

Gość gość
wlasnie nie mam pojecia, ktora stopka jest do obrzucania ;) Taka ze mnie nowicjuszka ;) Do tej pory szylam na dwa szwy

Gość gość
Witam sa w maszynie sciegi elastyczne i nimi mozna szyc nawet tkaniny rozciagliwe na poczatek kup w lumpku tshirt rozm xxl przyloz swoj ulubiony tshirt odrysuj mydelkiem przeszyj sciegiem elastycznym i gotowe tak cwiczylam potem mozesz kupic jakis material .Taki sposob jest dobry na poczatek bo nawet jak zepsujesz taki tshirt to trudno wiele nie kosztowal,owerlok to powinnas kupic jak juz dobrze nauczysz sie szyc bo to spory wydatek jak na amatorskie szycie pozdrawiam i polecam poczytac blogi szyjacych dziewczyn

Gość gość
dziekuje kochane ;*

Gość gość
Szwy mozna recznie obszyc zeby sie nie strzepily

Gość gość