Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

niemiecki proszę o sprawdzenie

Polecane posty

Gość gość

1. Studenci muszą martwić się egzaminami, kolokwiami. – Die Studenten mussen uber Prufungen zu sorgen. 2. Często mają problemy w życiu rodzinnym lub nie mają pieniędzy. – Sie haben oft Probleme im Familienleben oder sie haben kein Geld. 3. Stress jest szkodliwy dla młodych ludzi. Stress ist schädlich für junge Menschen. 4. Studenc**przez stres tracą ambicje. – Die Studenten verlieren ihre Ambitionen durch Stress. 5. Ja uważam, ze należy pomóc młodym ludziom. - Ich denke, das sollten junge Menschen zu helfen.

Gość Jurgen Josch
Ich will nicht, verpiss dich!

Gość gość
1. die Studenten müssen sich wegen der Prüfungen sorgen. (Dziwne zdanie... Musza sie martwic...) 2. ok 3. ok 4. ok 5. ich bin der Meinung, man sollte den jüngen Menschen helfen.

Gość gość
5. jungen

Gość gość
1. Die Studenten mussen uber Prufungen sorgen. (po czasownikach modalnych nie używamy zu) 5. Ich denke, dass man jungen Menschen helfen soll. (dass -że; das - rodzajnik, lub to; po dass występuje szyk poboczny man soll- powinno się; zu- to co w 1 zdaniu)

Gość gość
dziekuje!

Gość gość
Die Studenten mussen uber die Prufungen sorgen. - teraz dobrze

Gość gość
to jak napisać -Studeci mają wiele zmartwień. - Die Studenten haben viele Sorgen. tak??