Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość r0cknr0llqueen

Aparat Ortodontyczny w Polsce

Polecane posty

Gość r0cknr0llqueen

Witam Bardzo chciałambym nosić aparat ortodontyczny, ale jestem studentką w Irlandii a tam ceny są kosmiczne (2000e za tylko góre) w przeliczeniu to 8ooo zł !! Miałam pomysł założyć aparat w polsce a na dokręcanie chodzić do ortodonty w Irlandi. Czy jest wogóle taka możliwość? Czy jak juz się załozy aparat u tego pana/pani to juz do konca trzeba i u niej/niego dokręcać?

Gość gość
Ja się nie znam na tym, musiałabyś zapytać lekarza,popytać, pewnie można tak zrobić, ale ja bym sie bała, noszę aparat i moja ortodontka prowadzi moje leczenie, ona wie co i jak, ona robiła mi wyciski i wiedziała jak wyglądała ta wada od początku, moim zdaniem jeden lekarz powinien leczyć, bo każdy może mieć troche inne metody itp, ja nie wyobrażam sobie nikogo innego

Gość gość
Po pierwsze: co znaczy "dokręcać"?? Nosiłam aparat ponad dwa lata i nigdy nie było żadnego "dokręcania". Na standardowej wizycie to wymiana ligatur oraz co jakiś czas wymiana łuku. Ale nikt mi nigdy nic nie "dokręcał". Nie sądzę, żeby którykolwiek ortodonta zgodził się na taki układ o jakim piszesz.

Gość MalGiel
Studiuję w Wielkiej Brytanii, a aparat mam założony w Polsce, raz na jakiś czas latam do Poznania na kontrolę. Żaden ortodonta się nie zgodzi na taki układ, sprawdź czy jest polski ortodonta w Irlandii, oni mają taniej niż ci rodzimi.

ceny w Lublinie:1600 zł jeden(np gorny) i wizyty raz na miesiąc 150zł,albo trochę droższy ale wizyta co 2 miesiąće za 200zł,potem po 2 latach aparat retencyjny 1200zł

Gość gość