Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Postawić wszystko na jedną kartę i jechać doradźcie

Polecane posty

Gość gość

Nie wytrzymuję dłużej z toksyczną rodziną. Nie mam do nich już nawet pretensji, po prostu ułożę sobie życie po swojemu i wszyscy będą szczęśliwi. Rzuciłam studia bo nie dawałam rady psychicznie.. nawet uczyć się tutaj nie dało, bo ciągle afery, wyzwiska, a nie bardzo miałam do kogo iść się "schronić". Jechać za granicę, póki co pracować (tylko jeden problem - nie mam doświadczenia..nigdy nie pracowałam) i iść na studia we wrześniu/październiku (zależnie gdzie wyjadę;)? Język umiem średniozaawansowanie, codziennie się douczam, czytam książki po ang. Czy zostać w PL, ale też się wyprowadzić, pracować i robić studia w październiku? Jak sądzicie? Optowałabym za pierwszą opcją, lepsze warunki do życia są chociażby w takiej Wielkiej Brytanii (choć wolałabym do Holandii, Finlandii) ale nie wiem czy to nie jest rzut na zbyt głęboką wodę... Pracę starałabym się naturalnie załatwić tutaj i z zaufanego źródła, nie mam zamiaru trafić do burdelu albo żeby mi nerkę wycięli...

Gość gość
UP, potrzebuję rad od mądrych ludzi :) nie mówcie mi, że jestem za optymistyczna bla bla, bo ja wierzę, że można zrobić wszystko ale mimo wszystko inteligentniej jest jeszcze to skonsultować

Gość gość
jedż nie zastanawiaj się,jak chcesz mogę jechac z tobą

Gość gość
No właśnie lepiej by było z kimś, tylko znajomi to oczywiście tutaj studiują na utrzymaniu u rodziców, i nigdzie się nie ruszą.. mam kolegę w Irlandii, ale niespecjalnie chcę tam jechać, bo za nim nie przepadam.. chyba że załatwiłby mi w innym mieście, ale on chyba jeszcze nie będzie miał takich znajomości

Gość gość
a zresztą zapytam :) co mi tam, trzeba badać temat intensywnie a nie siedzieć z założonymi rękami

Gość gość