Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

miasto czy zadupie

Polecane posty

Gość gość

1. mieszkać w mieście w którym studiuję, musiałabym wynająć kawalerkę 1000 zł i znaleźć tam pracę 2. mieszkać na wsi 50 km od miasta w którym studiuję, ale w swoim domu, dojeżdżać na studia i szukać pracy na miejscu. Dodam, że to miejsce kocham i jednocześnie nienawidzę - potrzebuję zmiany otoczenia. Tylko, że właśnie, nie wiem czy nie będzie mi ciężej w mieście..

Gość gość
1. w mieście ponoszę koszty ale jest tez wygodnie 2. w domu muszę też duże koszty ponosić, remontować, dbać ale o swoje co byście wybrali?

Gość gość
miasto, zad***e to męczarnia

Gość gość
zdecydowanie miasto. zaczynasz tak jakby nowe życie. drugiej takiej szansy nie będzie bo zawsze coś, jak już zaczniesz wkładać w remont domu rodzinnego to będzie szkoda zostawić i nigdy się stamtąd nie wyprowadzisz... spróbuj, zawsze możesz wrócić jak Ci się miasto nie spodoba lub stwierdzisz,, że po prostu w domu Ci lepiej :) ja nie miałam możliwości studiowania bo mieszkałam na zadupiu i nie miałam żadnej pomocy finansowej. zdecydowałam się zaryzykować i wyjechałam za granicę. mija już 7 lat jak tu jestem, życie mam fajne i nigdy nie żałowałam swojej decyzji :) powodzenia

Gość JKF
Jakie zad***e! 50 km to nie taka tragedia.Czopku!

Gość gość autorka
Właśnie, tego się boję, zmarnowanej szansy... Mogę jeszcze dojeżdżać to tego miasta, ale to 2h w jedną stronę .... czyli 4h dziennie na dojazdy...czasami 3h jak lepsza droga.... I co, powrót do domu, gdzie trzeba rozpalić, posprzątać, jeszcze coś ugotować? W mieście wydaje mi się,że wszystko jest na miejscu.... Jest łatwiej... Dodatkowo wcale taniej mnie wieś nie wyjdzie. Niestety juz mi trochę szkoda zostawiać, ale trzeba w końcu się ocknąć. Coś zadecydować.

Gość informatyk_wlkp