Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

REMIZA

Polecane posty

Gość gość

czy ktoś sam organizował wesele w remizie mogłabym uzyskać odpowiedz na pytanie jak rzeczywiście przebiega samodzielne przygotowanie po prostu warto czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość młoda staraczka
tak, ja organizuje wesele w remizie, ale nie łudź się, że koszta sa tańsze :) Za wynajem remizy płacimy 2000zł + prąd, woda, gaz Za dekorację - 2500zł zwykłą + dodatkowe oświetlenie 1500zł Za catering płacimy ok. 3000zł kucharce, pomocom kucharskim i kelnerom Jedzenie, napoje, alkohol, ciasta i tort - to ok. 10 000zł Dalsze koszta to te, które nie mają znaczenia gdzie odbywa się wesele. Na co się musisz przygotować? - dużo pracy kontrolnej - przede wszystkim dekoracyjnej, która w remizie musi mieć wyższy standard- bo wiadomo, trzeb trochę pięknu pomóc. Czasami też jest duży problem ze szkliwem - talerzami, kieliszkami do szampana, wina, literatkami, misami itd... czasami remiza tym nie dysponuje i zaczyna się problem, ponieważ kucharka zazwyczaj nie ma takich ilości szkła. Trzeba więc wypożyczyć, gdzie są dodatkowe koszta. Remiza w dzisiejszych czasach to naprawdę nie jest już oszczędność :) W restauracji nie przejmujesz się dekoracją, oraz cateringiem, szkłem itd.. wszystko masz załatwione, tutaj musisz wszystko dopilnować sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hej. Ja w sierpniu br. mam wesele w remizie w okolicach krakowa i moim zdaniem koszty są jednak tańsze niż w restauracji. Za salę w osp płacimy 1000 + media Kucharka z obsługą- 27 zł od osoby czyli na nasze 70 osób wyjdzie jakies 1900pln(oczywiście bez jedzenia ;) ) Dekoratorka ok. 1000zł Na kuchni jest cały sprzęt (zastawy obiadowe, szklanki, sztućce itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 1224
Gość powyżej, gdzie masz to wesele? W sensie w jakiej miejscowości? :) Też mam pod Krakowem i tyle samo płacę za salę :) My się zdecydowaliśmy ze wzg. na to, że chcieliśmy mieć poprawiny, a w restauracji to spory koszt. I mamy sprawdzony catering, a nie ma innych sal, które można u nas wynająć bez obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×