Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chciałabym mieć dziecko ale jestem za młoda

Polecane posty

Gość gość

Kurcze tak bardzo nie mogę się doczekać. Uwielbiam dzieci. Ludzie często uważają, że dziecko to koniec normalnego życia. Mam młodsze rodzeństwo i wiem, ze jak człowiek się zorganizuje to i można wszędzie wyjechać itd. Mój chłopak tez chce mieć- jak mówi- małą kopię mnie. No ale. Studiuję dziennie, potem trzeba znaleźć konkretna pracę, mieszkanie i dopiero o tym myśleć. Eh mam 20 lat więc pewnie przeciągnie się to do 30. Jedyna przeszkoda to ta finansowa... :( Z marnej pensji mojego chłopaka nie damy rady.

Gość gość
no to swietnie, takie wyobrazenia o pieknym macierzynstwie sa fajne, gorzej jak przyjdzie ci sie zderzyc z rzeczywistoscia :))

Gość gość
Niestety macierzyństwo to nie kolorowe obrazki z gazety... nie jest to też zajmowanie się dzieckiem czyimś parę godzin,praca w przedszkolu,czy zajmowanie się rodzeństwem.. Własne dziecko-to coś zupełnie innego.to obowiązek i odpowiedzialność za kogoś minimum 18lat. Jak przestaniesz sypiać na 2lata,albo spać po 4 godziny na dobę..to odechce Ci się wszystkiego :P zobaczysz wtedy co to jest "mała kopia" :) Oczywiście jest też mnóstwo plusów,dziecko to cud i ogromna radość...jednak niesie za sobą ogromny trud wychowania. Jesteś jeszcze młoda,poczekaj kilka lat.

Gość gość
Zderzyć z rzeczywistościa? Czyli kolki, z****** pieluchy, pomazane ściany itd.?

Gość gość
Moja mama urodziła mnie w wieku 24lat. Mój brat został tatą w wieku 21 lat. Dziś jego synek ma 4 latka i jest naprawdę świetny. Więc chyba nie koniecznie trzeba mieć trzydziechę, żeby być dobrym rodzicem. Tylko finansowo to kiepściutko stoję a na dziecko kupa kasy idzie i mieszkanie wypadało by najpierw mieć.

Gość gość