Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Myrsini

Sąsiad POLICJANT najpierw groził a teraz podrywa O CO MU CHODZI

Polecane posty

Gość Myrsini

Hej wszystkim. Studiuję od 3 lat w południowej Europie i od wakacji mam pewien problem. Wynajmuje mieszkanko w nowym bloku na spokojnym i ładnym osiedlu.Mam 5 sąsiadów-mili i zyczliwi tubylce.Niestety mieszka pode mną jeden sąsiad -policjant, który od pierwszych dni przeprowadzki nachodził nas(mieszkam z koleżanką) pod byle pretekstem-a to za głosno a to tupanie, muzyka :-O mówimy o godzinach popołudniowych a nie w godzinach sjesty! Groził nam deportem i przebąkiwał coś o Ukrainkach :D a gdy mu powiedziałam, że jesteśmy studentaki z Polski to zmienił front ataku i zaczął sie wydzierać że nas wywali z mieszkania za zakłócanie porządku ;/ Dodam, że nikt inny sie na nas nie skarży!! W tym roku bardzo się zmienił-przestał przyłazić i nawet mijając mnie mówi -witaj- :classic_cool:

Gość Myrsini
cd,... gapi sie na mnie takim pożądliwym wzrokiem i jest miły!! O co mu chodzi? Wiem od sąsiadów, że jest swieżo po rozwodzie i ma 35 lat... Podoba mi sie jako mężczyzna;) Wysoki z seksownym głosem, przystojny ale gdy zachowywał sie jak idiota to zrażał mnie do siebie -teraz o nim myslę i mam na niego ochotę!! Nie chciałabym jednak wyjść na jakąś puszczalską więc nie wiem jak się zachowywać by sąsiedzi nie mieli co oglądać :P Jakies porady? poproszę :)

Gość gość
poloz sie na schodach z rozchylonymi udami....i powiedz by ci pokazal czerwony lizak

Gość Myrsini
ja sie powaznie pytam ale widze że tu nadal dno i dzieciaki kawały sobie robią

Gość gość
zrozumial chlop ze moze za darmo sasiadke puknąć więc zrobil sie mily :D przeciez gliniarze to najwieksi k*****arze

Gość Myrsini