Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nie mam pomysłu na życie. Chyba zostane prostytutką

Polecane posty

Gość gość

Jestem po prostu głupia, nie nadaje sie do zadnej pracy, nie potrafie sie skupic, jestem leniwa, ledwo zdalam mature. Musze poznac bogatego partnera lub zostac utrzymanką sponsora bo czeka mnie nędzne zycie :(

Gość gość
A może masz zdolności manualne? Matura, uhh a nie lepiej to było iść do technikum? Idź na jakiś kurs zawodowy, znajdź swoje zainteresowania. Każdy coś potrafi :)

Gość gość
nie słucha tych głupot, jako prostytutka więcej zarobisz i się nie narobisz, tylko głupi plebs pracuje :)

Gość gość
ale ja jestem po technikum ochrony srodowiska, z moim zawodem moge pracowac na wysypisku smieci albo w oczyszczalni. Do pracy biurkowej trzeba miec znajomosci. Serio nie mam co ze sobą zrobic, nie chce jak moja mama zapieprzac jak kobyła za najnizsza krajową

Gość gość
wyobrazasz sobie ze przychodzi do ciebie ten stary sąsiad, 145 cm wzrostu, na pół lysy, z obwisłym brzuchem i chudymi nogami i placi ci abyś z nim to robiła? tfuuuu.... i jeszcze mu śmierdzi z tamtej okolicy? nie lepiej robić to z ukochanym, młodym, pachnącym ?

Gość gość
a za chwilę przychodzi ten zbok z ulicy co to gada sam do siebie.... tffuuuuu....

To ja mam podobnie. 🖐️ Niby jakieś talenty mam/miałem, ale nie umiem tego wykorzystać.

Gość gość
chcesz obsługiwać przypadkowych facetów? tak nisko się cenisz? żal mi twojego życia i twojej matki co rodziła cię w bólach i nie spała po nocach aby cię wychować

Gość gość
zostań prostytutką będziesz bita gwałcona zmuszana przez alfonsa do wszystkiego odddawania 90 % zarobków zaden normalny facet nie pokocha byłej d***** będziesz ukrywać się ze woją przeszłością bedziesz w gorszym g****e niz teraz

Gość gość