Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Kolor sukienki na ślub cywilny

Polecane posty

Gość gość

Pytanie kieruję do dziewczyn, które miały swój ślub cywilny lub też będą miały. W maju biorę ślub cywilny,taki dla najbliższych,a za rok kościelny i wesele. Zastanawiam się nad kolorem sukienki na cywilny, pomiędzy ecru /chabrem / malinowym. Jaki Wy miałyście kolor sukienki? Totalnie nie znam się na ,,trendach" ślubu cywilnego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moja bratowa miesiąc temu miała beżową, wyglądała bardzo ładnie i elegancko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie rozumiem takiego rozdzielenia ślubu kościelnego i cywilnego. Jeśli sie robi, to albo sam cywilny, albo konkordatowy ( czyli cywilny i kościelny w tym samym czasie). Czy możecie mi wyjaśnić dlaczego tak robicie? ( pytam z ciekawości).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja miałam cywilny 2 tygodnie temu i byłam w białej sukience takiej do kolan. Sukienka jest elegancka i przyda mi się na pewno na jeszcze nie jedną uroczystość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
może jest w ciąży i chce by dziecko przyszło na świat w pełnej rodzinie, a o kościelnym marzy, a nie mają kasy, powodów może być milion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"a o kościelnym marzy, a nie mają kasy" A ileż ten kościelny kosztuje? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie normalna suknia ślubna w kolorze ecru, tylko że ja nie planuję nigdy kościelnego brać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość