Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość matka nie mająca już siły

Córka nie ma zamiaru się wyprowadzić a syn sprawia problemy a mąż

Polecane posty

Gość matka nie mająca już siły

PIERWSZY PROBLEM Córka zaszła w ciąże w wieku 19 lat, jej syn ma już 5 lat, córka skończyła studia a nie ma zamiaru się wyprowadzić. I nigdy mnie nie słuchała, ja chciałam żeby poszła na takie kierunki jak prawo, medycyna, farmacja, informatyka ale ona wybrała kulturoznawstwo w między czasie dorobiła sobie jeszcze policealne studium administracji oraz skończyła wcześniej technikum ekonomiczne. Teraz pracuję jako kasjerka w banku. Ale dalej mieszka u nas ze swoim dzieckiem. DRUGI PROBLEM Syn, udało mi się pogonić jedną dziewczynę która była rozwódką, miała dwoje dzieci ale syn drugiej dziewczynie zrobił dzieci. Mam wnuczkę i wnuka - bliźniaki, których właściwie nigdy nie widuje i nie interesuje mnie to. TRZECI PROBLEM Mąż, który obwinia mnie oto że córka zaszła w ciąże. Ja mu powiedziałam że chciałam by usunęła dziecko tylko że on się na to nie zgodził bo twierdził że mleko się już rozlało a skoro się rozlało to powinniśmy jej pomóc i finansowaliśmy ją i jej dzieciaka a mąż powiedział że to ja pozwalałam córce jechać po wczasach z tym chłopakiem (ojcem naszego wnuka), kolejny problem to syn, wiecie że mój mąż z niedoszłą synową utrzymuje kontakt i pomaga finansowo przy tamtych wnukach. CZWARTY PROBLEM To teściowie i szwagierka. Sprawdzałam co teściowie kupili szwagierce, kupili jej mieszkanie a jej synowi kupili samochód. Syn mojej szwagierki to jeszcze jeden bękart w rodzinie. Powiedziałam to szwagierce, uderzyła mnie w twarz. A teściowa też nazwała mnie wredną suką, że nawet własnym dzieciom i wnukom nie potrafię pomóc. Ale wyobraźcie sobie że teściowie szwagierce kupili mieszkanie, jej synowi samochód, w dodatku płacą za studia tego c