Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czemu 26 letni facet chodzi ciągle w tych samych ubraniach jesienią zimą i teraz

Polecane posty

Gość gość

wiosną - ciągle w tych samych butach, spodniach, kurtce, zmienia tylko bluzy... ma pryszcze, czasami się nie goli... co sądzicie o takim opisie? z czego to wynika?

Gość gość
informatyk?

Gość gość
hm, no tak! a czemu takie skojarzenie? fakt, że słuszne jak najbardziej... i jak to się ma do jego zawodu? może głupie pytania zadaję, ale próbuję zrozumieć człowieka

Gość gość
Tak sobie zażartowałem, bo sam jestem informatykiem, ale zmieniam ubrania i się myję :D Nie mam pojęcia dlaczego taki jest. Może z lenistwa, najwyraźniej nie widzi potrzeby zmiany ubrań

Gość gość
myślałam, że ma jakiś problem, ale może mu tak dobrze

Gość gość
zastanawia mnie, czy jakby był w związku, to czy przypadkiem nie dbałby o siebie dla niej... chyba, że ta potencjalna partnerka, której istnienia się obawiam, jest tak samo zaślepiona jak ja... aj masakra ;)

Gość gość
Zakochałaś się w pryszczatym gościu który się nie goli i nie zmienia ubrań? :classic_cool:

Gość gość
no tak, jest miły, dobry, spokojny, chętny do pomocy, jakby o niego zadbać, to byłby bardzo przystojny, jest poprostu zaniedbany, jak nieoszlifowany diament ;) ja o swój wygląd dbam, intelektem mu nie odbiegam, mam powodzenie, ale serce nie sługa i marzę o nim i nic... jestem mu całkowicie obojętna, no moze nie zupełnie, ale traktuje mnie jak znajomą, a dla mnie to za mało

Gość gość
Ok, nie oceniam :D

Gość gość
tak się zastanawiam, jakbym też zaczęła chodzić ciągle w tych samych ubraniach i w byle jakich (a nie jak dotąd w miniówach i długich butach na obcasach), jakbym przestala się malować, jakbym się do niego upodobniła, to może moje szanse u niego by wzrosły? pytam, jak głupia, ale ja już nie wiem, co robić