Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość smerff

20 lat i dziewica?

Polecane posty

Gość smerff

Wiem że tytuł brzmi prowokacyjnie ale trollem nie jestem i chcę się tylko wyżalić, bo nawet nie mam przyjaciółki... Dzisiaj wracałam z zajęć z dziewczynami z grupy i nagle zaczęły rozmawiać o dziewictwie (nawet nie wiem w jakim kontekście, nie słuchałam ich wcześniej) i zaczęły wyliczać "cnotliwe" z naszej grupy i innych... oczywiście nabijając się z nich przy okazji. Myślałam że umrę ze wstydu i udałam, że muszę się po coś wrócić, wtedy pewnie obsmarowały mnie od stóp do głów. Już sama nie wiem co ja mam ze sobą zrobić, jak traktować ten temat... bardzo psuje mi to humor i zwyczajnie wstyd mi się przyznać, że jestem studentką i jestem dziewicą, bo zwyczajnie nikt mnie nigdy nie chciał. Gdyby powodem były przekonania, religia, cokolwiek to oczywiście nie byłoby problemu, ale prawie 21-letnia dziewczyna którą zwyczajnie faceci się nie interesują? I podkreślam że nie chodzi mi o sam fakt 'posiadania błony' tylko o powód...

Gość smerff
naucz się czytać.

Gość gość
Czyli jestes tak nieprzyjemna, nieinteresujaca i brzydka, ze nikt Cie nie chcial? Nie sadze. Cyba nie ma takiej dziewczyny. Inna sprawa, czy ktos Ciebie zainteresowal na tyle, by ulokowac w nim uczucia i chciec czegos wiecej.

Gość smerff
tak, kilka razy byłam zainteresowana, ale bez wzajemności oczywiście

Gość smerff
o już widzę że dorobiłam się podszywa

Gość gość
Czyli powinnas cos z tym zrobic. Czy masz przyjaciol?

Gość gość