Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

madzialenka40

Zakochałam się w swoim uczniu i cały czas o nim myślę.

Polecane posty

Witam.Jestem nauczycielką języka angielskiego w jednym z liceum we Wrocławiu.Od października ubiegłego roku kocham się w swoim uczniu.Chodzi on do 1 klasy liceum,jest w klasie humanistycznej,ale to nie ma znaczenia.MA ON 17 LAT. Jest słodki,taki kochany,uśmiechnięty,czuć od niego perfumy,po prostu jak idę do roboty to z miłą chęcią jak pomyśle że on jest w szkole.Nie wiem co mam powiedzieć.Mam 39 lat i uczę w tej szkole bardzo długo i nigdy nie wpadłam na pomysł, że się w kimś zakocham.Nie mam męża ani dzieci,szczerze jestem starą panną i właśnie obudziło się we mnie to coś co powinno 20 lat temu.Najchętniej bym mu to wszystko powiedziała.Chłopak nie ma dziewczyny bo to widać po nim i mi to powiedział z resztą zagadałam do niego kiedyś raz.Co mam robić w takiej sytuacji ? Co państwo mogliby mi doradzić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zaproponuj mu seks oralny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość latevanillla
nie możesz znaleźć kogoś w swoim wieku ? myślę ze to zauroczenie które szybko minie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
niech ci zrobi dziecioka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poczekaj jak będzie miał 18 lat i wal do niego na chatę gdy nie będzie nikogo w domu, albo weź go do hotelu, kumple będą mu zazdrościć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Trudna sprawa. Jako nauczycielka nie możesz z nim być, nie wiem co Ty widzisz w dziecku, znajdź kogoś dojrzalszego. Masz klapki na oczach rozmawiaj z nim czasem jak Ci podpadnie to Ci się odwidzi. A może to nie miłość ale pożądanie.