Gość gość Napisano Maj 20, 2014 złożyłem zamówienie na znaczki na ich stronie internetowej 5 maja, zapłaciłem pieniądze 8 maja ( z banku pocztowego, to od razu mieli na koncie). Dziś jest 20 maja, dalej nie mam tych znaczków. Wysłałem maila co się dzieje. Odpisali mianowicie, że "Przedmiotowe zamówienie zostało zamknięte na poziomie sklepu w dniu 15.05.2014 r. tzn. w tym dniu przygotowano dokumentację i przekazano ją na magazyn celem wysyłki walorów. Z uwagi na bardzo dużą ilość wpływających zamówień występują opóźnienia w wysyłce. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację do wyeliminowania, której dążymy. Jednocześnie zapewniamy, iż dołożymy starań, aby zamówienie wysłane zostało najpóźniej do dnia jutrzejszego." Na zapakowanie kilkudziesięciu standardowych znaczków 4 rodzajów do listu i wysłanie ich do mnie potrzebne są takie wewnętrzne procedury i dwa tygodnie czasu. :o Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach