Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

siostra chłopaka chce żebym oddała prezent

Polecane posty

Gość gość

Mój chłopak (jesteśmy razem od 10 miesięcy) podarował mi bez okazji bransoletkę Pandora, co jest dosyć drogim prezentem i sama byłam zaskoczona, ze sie tak wykosztował, ale się ucieszyłam. Jak tylko jego siostra się o tym dowiedziała to się zapowietrzyła, a potem na osobności powiedziała mi, że nie powinnam była przyjmować tego prezentu bo jest za drogi, że naciągam jej brata (mojego chłopaka) i że muszę go oddać. Wszystko agresywnym tonem. Mamy po 22 lata, chłopak pracuje, ja studiuję, jego siostra ma 27 i ma już męża i dziecko. Z jednej strony wydaje mi się, że jest zazdrosna bo jej mąż nie kupuje jej takich prezentów, a z drugiej obawiam się, że wiecej ludzi pomyśli, że chodzi mi tylko o kasę. Co robić?

Gość gość
a komu niby mialabys oddac ta pandore, jej? powiedz to chlopakowi, hehe

Gość gość
pewnie sypia ze swoim bratem i stad ta chora zazdorość :o pachnie kaziroctwem na kilometr tylko kwestia czasu kiedy zastaniesz ich w łóżku

Gość gość
Powiedz chłopakowi, co za bezczelna zazdrosnica. Jeśli planujecie wspólną przyszłość to niewesoło będziesz mieć z taką szwagierką :O

Gość gość
gosc z ma całkowitą rację! Ja pójdę o krok dalej, bo mi wygląda na to że cała rodzina praktykuje tzw. family f****ng, czyli brat z siostrą, matka z synem, ojciec z córką itp. Uciekaj od tej chorej, zboczonej rodzinki póki czas! :o

Gość gość