Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Karmienie piersią. Co robić? :)

Polecane posty

Gość gość

Hej. Zaczynam właśnie 36. tydzień ciąży. Coraz bliżej poród. usmiech.gif Jeśli będę miała pokarm i wszystko będzie w porządku, chciałabym karmić piersią. Jednak wiem, że pewnie zdarzy mi się czasem wyjść z domu i zostawić dzidziusia z tatusiem. Kończę właśnie studia, obronę pracy magisterskiej mam w październiku. Miałam wszystkie sprawy związane z uczelnią i pracą zamknąć w czerwcu, ale jak to często bywa, trochę mi się wszystko przesunęło z różnych powodów. Co wtedy robić? Na ile starcza odciągnięte mleko i czy mleko matki można zastąpić innym? Czy w ogóle warto w takim wypadku karmić piersią? usmiech.gif To moje pierwsze dziecko, jestem kompletnie zielona. Nie hejtujcie, tylko powiedzcie, jak to było u Was. usmiech.gif Pozdrawiam.

Gość gość
?

Gość gość