Gość gość Napisano Czerwiec 17, 2014 większość z was pewnie ma wykształcenie wyższe, przypomnijcie sb czego się tam uczyliście.. mam tu kilka pytań z ZKL.. 25. Jakie są wnioski dla kierowników wynikające z poszczególnych grup teorii motywacji (teorie treści, procesów/ wartości oczekiwanej, wzmocnienia) 26. Czy istnieje jedna „najlepsza” teoria motywacji? 27. Dlaczego tak trudno jest zastosowywać teorie motywacji w praktyce? 28. Jakie znacznie ma wiek pracowników, wykształcenie…- jakie są wnioski dla kierowników w kwestii motywowania? 29. Jaki jest wpływ struktury wynagrodzenia (część stała i zmienna na zaangażowanie) ? 30. Czy pracownik zadowolony jest bardziej zaangażowany? 31. Jak można zwiększać zaangażowanie pracowników? Jakie znaczenie ma generacja pracowników i kultura organizacyjna? 32. Czy istnieje związek między zaangażowaniem a zadowoleniem z pracy (proszę uwzględnić motywację wewnętrzną i zewnętrzna) 33. Kiedy pieniądze są czynnikiem higieny a kiedy motywatorem? 34. Jakie są cele rozwoju pracowników i jakie mogą być zastosowane tu strategie? 35. Modele orientacji rozwojowej organizacji. 36. Na czym polega i co jest celem analizy potrzeb szkoleniowych? Skąd można czerpać informacje w procesie analizy? 37. Czy problem malejącej sprzedaży to problem szkoleniowy – proszę uzasadnić odp. 38. Jakimi metodami rozwojowymi i szkoleniowym można rozwijać u pracownika: wiedze umiejętności, postawy. Proszę dobrać metody do każdego z obszarów. ja musze lecieć na egzamin, jak wrócę muszę uczyć się tych pytań na jutro :D pracuje, nie mam kiedy tego opracować,,, tak wiem, większość jest na myślenie, ale dobrze jest mieć coś ładnie, "płynnie" ułożonego :D jak ktoś umie mi wytłumaczyć czym róźni się zkl od zzl to tez bardzo proszę :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach