Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Cottontail Teemo

Mój chłopak mnie przeraża

Polecane posty

Gość Cottontail Teemo

Cześć. Jak większość osób, mam pewien problem, o którym nie mogę nikomu powiedzieć, a jestem ciekawa, czy są jakieś osoby, które również mają podobne troski. Z góry uprzedzam, że nie chcę, by ktoś patrzył się na mnie z politowaniem, bo nie tego oczekuję. Jestem osobą dorosłą i zdaję sobie sprawę ze swoich czynów. Jestem dwudziestoletnią studentką. Od niemalże dwóch lat mam chłopaka. Chciałabym nadmienić, że pochodzi On z rozbitej rodziny i miał traumatyczne przeżycia w dzieciństwie (śmierć bardzo bliskiej osoby). Ja również w pewnym sensie nie jestem z rodziny pełnej (mój tata nie mieszka z moją mamą od kiedy pamiętam, moi rodzice się nawzajem nie cierpią). Na początku związku całkiem dobrze się dogadywaliśmy, naprawdę długo się nie kłóciliśmy i nie pamiętam, żeby podniósł na mnie głos (chyba że w żartach). Po roku zamieszkaliśmy ze sobą, mimo że On miał pewne opory, ale zrobiliśmy to również ze względów ekonomicznych (ciężko byłoby nam się utrzymać osobno). Mój chłopak nadal jest zdania, że zamieszkaliśmy ze sobą za szybko. Moim zdaniem nawet, jakbyśmy zamieszkali ze sobą po pięciu latach związku, to byłoby tak samo jak teraz albo nawet gorzej. Odkąd ze sobą mieszkamy, naprawdę... nie poznaję Go. Wiedziałam, że był w pewnym sensie nerwowy, ale w życiu nie podejrzewałabym, że dojdzie do czegoś takiego... Oto kilka przykładów: Kiedy przechodziliśmy koło sukiennic, On zauważył drewnianą sowę i mówił mi, jaka to ona jest urocza. Koniecznie chciał, żebym ją zobaczyła, ale było tam tyle sów, że nie mogłam dostrzec tej jednej, poza tym mam wadę wzroku, a byłam wtedy bez okularów. Kiedy po dłuższym czasie mówiłam Mu, że niestety, nie widzę, On się na mnie wściekł i zaczął krzyczeć, jak to możliwe?! W