Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MiśZaPręLat

Wymarzony facet?

Polecane posty

Gość MiśZaPręLat

Cześć. Mam 23 lata i jestem facetem. Jestem polakiem, aktualnie mieszkam i pracuję w Holandii w dużej korporacji. Jestem naprawdę dobrym programistą jak na swój wiek i jak na swój wiek zarabiam naprawdę nieźle. Każdy dąży w życiu do perfekcji, nieustannie pracuje nad sobą by być jeszcze lepszym człowiekiem i jeszcze bardziej sobą. Postanowiłem spisać swoje idealne "ja" w wieku 30-32 lat. Pytanie otwarte skierowane jest do kobiet 18-35 lat, które są zadowolone życiem, cieszą się z tego kim są pracują nad sobą i są otwarte. Czyli do Was! :) Oto mój plan. Podoba Ci się? Gdybyś spotkała mnie gdzieś, to czy umówiła byś się ze mną? Chciałabyś mnie poznać, spędzać ze mną czas. Masz jakieś uwagi? * Smukłe kobiece nogi i tyłek Smukłe, opalone, ogolone, nogi. Nie widać mięśni. Drobne łydki, kobiece/unisex drobne buty. Nie boje się pokazać nóg. Noszę krótkie eksponujące większą część ud spodenki. Brazylijskie pośladki!!! * podstawowy niemiecki znam niemiecki na poziomie podstawowym podstawowym komunikatywnym. Jestem wstanie przeczytać i zrozumieć artykuł, komunikat, prostą książkę. Jestem wstanie powiedzieć co myślę. * zabawny często żartuję, żarty sytuacyjne, umiem wprawić ludzi w śmiech łatwo, nawet nie mówiąc dużo * podstawowy rosyjski znam rosyjski na poziomie podstawowym podstawowym komunikatywnym. Jestem wstanie przeczytać i zrozumieć artykuł, komunikat, prostą książkę. Jestem wstanie powiedzieć co myślę. * naprawde duzo kasy zarabiam na polskie realia 15 tys netto / mc. Nie potrzebuje willi, i drogich samochodów, ale telefon, telewizor, lodówka, ubrania, rzeczy codziennego użytku są z najwyższej półki. * sliczna twarz: kobieca, slodka Nos, oczy, policzki, ustwa. Moja twarz jest śliczna i kobica. Patrząc na mnie nie