Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy jest możliwe znalezienie opiekunki, która...

Polecane posty

Gość gość

co drugi tydzień miałaby przychodzić o 4:30 i tylko na 8 zaprowadzić dziecko do żłobka. Czy ktoś może miał taką sytuację ? Mam nóż na gardle, muszę podjąć inną pracę, no tonący brzytwy się chwyta ehh Praca jest w systemie dwuzmianowym 5-13 i 13-21... popołudnia bez problemu, tylko co z tymi porankami zrobić :o

Gość gość
jak dobrze zapłacisz to myślę,że bez problemu się taka znajdzie

Gość gość
jest możliwe, oczywiście. poszukaj wśród studentek pedagogiki w twoim mieście. musisz się liczyć z odrobinę wyższą stawką za godzinę niż w normalnych godzinach. 3,5 godziny bez zawalania zajęć dziennych? może być dużo chętnych. powieś ogłoszenia na uczelniach. sama studiuję na pedagogicznej uczelni i ludzie szybko rzucają się na tego typu ogłoszenia o pracę. a przynajmniej mają jakąś podstawową wiedzę. no i młode osoby będą bardziej chętne do pracy w takich godzinach niż drugi rodzaj opiekunek, panie w wieku emerytalnym.

Gość gość
Moim zdaniem znajda sie chetne, o ile mieszkaja w okolicy zeby nie platac sie w srodku nocy autobusami; tym bardziej ze tak naprawde ta opiekunka przyjdzie na 4.30, do 7 sobie jeszcze pospi, potem ubierze dziecko, da mu sniadanie i odprowadzi do przedszkola.

Gość gość
Co to znaczy dobrze zapłacisz ? Myślałam o 6-7 zł za h tak jak kiedyś płaciłam opiekunce nim poszedł do żłobka. Wiecęj nie dam rady :(

Gość gość
Nawet bez śniadań, jedyne co musiałaby zrobić to umyć buzię zmienić pampa po nocy i zaprowadzić do żłobka. 10-15 minut pieszo drogi.

Gość gość
Za 6zl na pewno nikt nie będzie zarywał nocki... Za takie godziny to przynajmniej 10zł/godz

Gość gość