Gość sarann33 Napisano Lipiec 31, 2014 poszukuję namiarów na dobrą firmę, która dostarcza wyposażenie do biur - nie chodzi mi tylko o meble - także takie rzeczy jak specjalne półki, lady czy stojaki, skąd wziąć to wszystko? Dopiero zaczynam, więc moje pytanie może wydawać się nieco banalne, ale nie chciałabym trafić na nieuczciwych producentów. ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 11, 2014 Do biura warto tez zamówic maty podłogowe tego typu http://www.kleen-tex.pl/pl/swiat-produktow/maty-standardowe/monotone.html . Bedzie o wiele przytulniej i czysciej, bo one mają specjalne włókna, które zbierają brud :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 17, 2014 ja sporo fajnego sprzetu załatwiałam po znajomości a wieszaki na ulotki czy firmową prasę (prowadzimy cos takiego) zamawiałam tutaj - www.galmet.waw.pl bez problemu dopasują ci metalowe czy drewniane stojaki, jakie zechcesz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 17, 2014 hej, a czy kupował ktos z was wyposazenia biurowe np takie www.boxline.pl ? bo wlasnie zastanawiam sie nad zakupem tutaj, potrzebuje duzych ilosci, a to byloby dla mnie wygodne (zamawianie przez neta) ;) poradzcie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 17, 2014 u nas w salonie konferencyjnym były remonty i zamawiali z http://www.batdom.pl/ze,0,33/zestaw-biesiadny-prosty-.ehtml, wiem że bardzo szybko przyszły mebelki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 17, 2014 Warto też zainwestowac w dystrybutor do wody, u mnie w firmie są takie http://www.aqua-logic.pl/ i pomysł się świetnie sprawdza! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kama345 Napisano Październik 19, 2014 jeżeli chodzi o wyposażenie firmy to warto zainwestować w wygodne krzesła - bo konferencje potrafią wymęczyć niejednego pracownika - ja kupowałam do firmy takie http://www.batdom.pl/kp,0,41/krzeslo-kb1.ehtml Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 29, 2014 Moim zdaniem dla pracowników to również artykuły biurowe beda ważną cześcią ja osobiscie kupiłem ostatnio w dobrej cenie dużą ilosć tasmy klejącej od http://www.totalmarket.pl/ szeroki wybór i niskie ceny, tego szukałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 11, 2015 może przydać ci się kontakt do firmy http://www.ema-pol.com.pl/ zamawiamy u nich dobrej jakości artykuły biurowe i środki z zakresu chemii profesjonalnej. to wygodny sposób zaopatrzenia,bo mamy rabaty i dostawę gratis. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 27, 2015 Moja firma korzysta z http://wojan.waw.pl/ Jest tam wszystko - od pudeł do archiwizacji po tonery. Dzięki temu nie muszę szukać potrzebnych dokumentów bo zawsze wiem gdzie co jest. Wybór jest ogromny więc można sobie wszystko dokładnie poopisywać i podzielić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 4, 2015 W kwestii wyposażenia do biur, polecam kontakt z warszawską firmą http://czarnynabialym.pl/ mają markowe produkty w naprawdę rozsądnych cenach. Pamiętajcie,że inwestycja w oryginalne tonery się opłaca,bo to więcej wydrukowanych stron z jednego pojemnika z tuszem! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Olivvvka1 Napisano Maj 8, 2015 Popatrz tutaj na ofertę http://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/meble-metalowe/szafy-metalowe/szafy-na-dokumenty-niejawne-klasa-a tu akurat szafy metalowe bo to od nich brałam, ale widzę że asortyment mają naprawdę szeroki, włącznie z fotelami itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 20, 2015 Polecam sprawdzić firmę http://www.hicopy.gdansk.pl/. W moim biurze skutecnzie dobrali jak najlepszy sprzęt do drkukowania, który jest dobry i tani w eksploatacji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 9, 2015 Jeżeli szukasz sklepu z kompleksowym wyposażeniem do biur, śmiało zobacz ofertę http://www.dobiura.com/ Od dawna się u nich zaopatruję i chyba lepiej z dostawcą różnego rodzaju akcesoriów biurowych nie mogłam trafić! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 18, 2015 Ja też zdecydowanie polecam sklep http://czarnynabialym.sklep.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 25, 2015 Solidne i nowoczesne wyposażenie do firmy znajdziecie w ofercie http://dsd.com.pl/ Zamówiliśmy u nich kopiarkę,drukarkę i skaner – wszystko w jednym urządzeniu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 25, 2015 U nas artykuły biurowe zamawia się w hurtowni http://www.starprice.pl/ bo mają solidne produkty i dobre ceny. To nasz sprawdzony dostawca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 10, 2015 U nas takie materiały jak wizytówki/karty biznesowe i papier firmowy z powodzeniem zamawia się w drukarni http://www.aaprint.com.pl Mają tam dobre ceny i artykuły solidnej jakości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 18, 2015 ja szukałąm szafek do dokimentyów i takich solidnych do szatni, żeby pracownicy mogliby przechowywać swoje papiery. Tu http://met-pol.pl/ znalazłam wszystko co mi jest potrzebne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 20, 2015 Na pewno przyda Ci się też kontakt do zaufanej firmy www.czarnynabialym.pl, oferującej bardzo dobre materiały eksploatacyjne m.in. do biurowych urządzeń drukujących, takich jak, np. drukarek, kopiarek czy faksów. Firma, w której pracuje stale zaopatruje się w tusze i tonery właśnie od nich. Zapewniają świetną jakość wydruku. W ogóle mają tam też korzystne ceny, polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 30, 2015 nie zapomnij o dobrym dostawcy artykułów higienicznych do biura, ja korzystam z tej firmy www.duncan-papier.pl i jestem z nich zadowolony, ceny maja wiecej niż dobre Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 25, 2015 we wszystkie akcesoria i artykuły biurowe możesz zaopatrzyć się w www.ebiurowe.com.pl. Mają naprawdę duży wybór i to w przyzwoitej cenie. Wiem bo zaopatruję się tam od 2 lat. Polecam, solidna firma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 4, 2015 Tu masz dobry, solidny sklep calamus.pl, polecam. Dobre ceny – wszystko mają prosto od producentów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 4, 2015 Moja asystentka tu zamawia calamus.pl (specjalnie ją zapytałem :)). Właściwie to nie pamiętam, żeby był jakikolwiek problem z tym sklepem, więc chyba mogę polecić... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 19, 2015 My zamawiamy hurtowo artykuły higieniczne w www.duncan-papier.pl ręczniki i papier toaletowy dobrej naprawdę godnej jakości. I sami je dostarczają więc dodatkowy plus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 14, 2015 Ja aktualnie szukam mebli biurowych i znalazłam bardzo fajną ofertę firmy Meblant (http://www.meblant.pl/), która robi meble na zamówienie i też na wymiar. Wydaje mi się, że to jest dobre rozwiazanie. A wy gdzie kupowałyście swoje meble? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 14, 2015 Jeśli będziesz szukać kasy fiskalnej to warto zajrzeć na stronę http://kdf.poznan.pl/. Mają tam naprawdę dobre promocje, obniżki i przede wszystkim nowoczesny asortyment. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość omnor7 Napisano Luty 4, 2016 A ja mogę polecić Classic Meble. Mamy w biurze, bardzo wygodne fotele. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość olkusz88 Napisano Luty 14, 2016 Potwiedzam, meble od Meble Classic są niemal nie do zdarcia. U siebie w firmie zamowilem sporo od nich pare lat temu i do teraz nic sie nie popsulo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 4, 2016 Do firmy zazwyczaj przydają się drukarki ;) ja swoje kupowałam w http://www.grafixbis.com.pl/, bo mają tam też materiały eksploatacyjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach