Gość tuszdodrukarki Napisano Październik 5, 2017 A tusz do drukarki polecam zamówić na drukujesz24 pl! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 8, 2017 Akcesoria biurowe, akcesoria utrzymania czystości, odzież ochronną, kasy i wagi znajdziesz w ofercie firmy www.beradex.pl. Wiele razy zamawiałam od nich produkty i zawsze wszystko było ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ula Nowak Napisano Październik 23, 2017 Priorytetem praktycznie każdego biznesu jest odpowiednio szybki komputer, na którym będziemy monitorować firmę, pracować itp. Dlatego coś w tym stylu to moim zdaniem odpowiedni wybór https://www.morele.net/wiadomosc/laptop-asus-r541uj-recenzja-dane-techniczne-czy-warto/5435/ Znajomy ma podobny model i jest zachwycony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Olofgajter Napisano Listopad 6, 2017 My np. koperty firmowe zawsze zamawiamy na http://kopertyonline.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miigotkaa 0 Napisano Listopad 6, 2017 Wiele takich firm wystarczy poszukać, kwestie jakie moim zdaniem trzeba brac pod uwage to jakość i cena oraz ewentualnie gwarancja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 10, 2017 Jeżeli szukasz dobrego sklepu komputerowego ze wszystkimi akcesoriami to dobrze trafiłeś. Wejdź na stronę sklepu www.shoplet.pl i szukaj tego co cię interesujęi to w dobrej cenie - ja tu kupuję już od lat i nigdy się nie zawiodłam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 10, 2017 Podstawowe narzędzia, niezbędne do montażu wyposażenia w firmie, kilka cennych porad http://noy.pl/co-musisz-miec-w-skrzynce-z-narzedziami-podpowiadamy-ktore-podstawowe-narzedzia-warto-miec Jakby nie było to też wyposażenie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 17, 2017 Waznym elementem każdego biura jest kserokopiarka. My na początku wypożyczaliśmy od http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 27, 2017 Jeśli będziesz potrzebować sprawdzonej firmy zaopatrującej w profesjonalne środki higieniczne, to zajrzyj tutaj www.aseopaper.pl. Kupuję u nich i wszystko bez najmniejszych zastrzeżeń. Towar wysokiej jakości w dobrych cenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 5, 2017 Najlepsze artykuły papiernicze i biurowe znajdziesz w sklepie https://somax.eu/ Zamawiamy tam wszystko do naszej firmy. Zawsze 100% satysfakcji. Można tam znaleźć wszystko: artykuły papiernicze w tym (papier ksero), artykuły do archiwizacji (segregatory), tusze oraz tonery do drukarki, meble biurowe, niszczarki dokumentów. Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bonikassz Napisano Styczeń 2, 2018 Takie tablice http://opusplus.pl/produkt/tablice-dla-urzedow/ mają ciekawą ofertę tablic do urzędów, ale nie tylko . Warto sobie tam zerknąć, bo oferta jest naprawdę godna uwagi. Można tam zrobić kompleksowe zakupy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 19, 2018 My jak potrzebowaliśmy do firma kserokopiarki to kontaktowaliśmy się z firmą http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tentymek Napisano Styczeń 24, 2018 Wyposażenie do firmy można kupić taniej. Tak jak ja. Ja postawiłem na zakupy w sklepie https://restartplus.pl/ i wyposażyłem całe biuro. Wszystko ładnie śmiga, no i dużo zaoszczędziłem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 29, 2018 Tutaj masz sklep internetowy - od mebli, po rożnego rodzaju akcesoria biurowe http://www.abcpapier.pl/pl/katalog/main my często korzystamy z ich usług i praktycznie wyposażyliśmy z ich pomocą biuro na samym początku działalności. Ceny ok, jakość dobra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 25, 2018 Wszelkie akcesoria papiernicze, meble i tego typu historie dostępne są tu http://www.abcpapier.pl/. generalnie jest wszusyko niemal do wyposażenia biura. Ja tam się zaopatruje ilekroć mi zabraknie kartek, długopisów, segregatorów, kalendarzy i wielu innych akcesoriów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 26, 2018 Jak potrzebujesz np. kopert do firmy to warto hurtowo zamówić na http://kopertyonline.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 16, 2018 Najważniejszy w każdej firmie jest odpowiedni sprzęt. Warto kupić komputery, drukarki, kserokopiarki i inne urządzenia biurowe ze sprawdzonego miejsca. Jeżeli mieszkacie w Płocku lub okolicach to mogę wam polecić biuro Max. Mają bardzo dobry sprzęt w niezłych cenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość zygacz38 Napisano Maj 9, 2018 A co z meblami? Pytam, bo znalazłem ofertę https://www.mebleteo.pl/ czyli mebli metalowych i czytam inne opinie to sporo osób poleca piszą, że metalowe są wytrzymalsze i bardziej funkcjonalne od drewnianych zgadza się? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 11, 2018 Jakbyś potrzebował np. kserokopiarki to zamiast kupować można wypożyczyć na początek, sprawdź ofere http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 17, 2018 A czy wyposażenie biura w postaci artykułów biurowych będzie Cię interesowało? Z pewnością przydadzą się one, gdy biuro będzie mieć "ręce i nogi" . Od taśmy klejącej po spinacze,wszystko kupuję od Solal https://www.solal.pl/ . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mario22e Napisano Maj 21, 2018 Ciekawe propozycje na wyposażenie do firmy, według mnie może jakiś sejf by się przydał przy dokumentach czy gotówce ? http://www.e-sejfy.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 25, 2018 Polecam http://www.meblostrefa.com/ , można u nich wypożyczyć całkiem dobre meble za przystępną cenę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 25, 2018 Pudła kartonowe mogą się bardzo przydać na terenie Waszej firmy. W szczególności do wynoszenia lub transportowania produktów. Warto, żeby były wytrzymałe dlatego postawiłem na ofertę od Convex http://convex.com.pl/ . Wysoka jakość tych pudełek nigdy mnie nie zawiodła! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 25, 2018 Opakowania z logo firmy do cateringu zamawiałam od producenta www.nowaplast.pl który specjalizuje się w takich realizacjach i wywiązali się terminowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 1, 2018 Może Cię zainteresować oferta Met-Pol http://met-pol.pl/ , gdyż oferują wysokiej jakości meble metalowe w tym regały i szafki., których poszukujesz. Zdecydowanie polecam ich ofertę, która mocno urozmaiciła naszą firmę. Praca przy takich meblach to czysta przyjemność. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość karola_m75 Napisano Czerwiec 7, 2018 Pierwszy sklep jaki przyszedł mi do głowy to https://biuromarket.com.pl/. Zamawiam tam często wszelkiej maści szafki odzieżowe, aktowe i inne do siebie do firmy. Jest niedrogo i są rzetelni w wysyłce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Sklep Biuromarket Napisano Czerwiec 12, 2018 Sejf to ważna rzecz, jeśli trzymacie sporo gotówki w firmie, czy też ważne dokumenty. Przejrzyjcie sejfy z naszego sklepu https://biuromarket.com.pl/pl/c/SEJFY/187 , poza nimi znajdziecie także wszelkiego rodzaj wyposażenie do biura czy magazynu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Norbercik Napisano Lipiec 13, 2018 Biurko i fotel do gabinetu kupiłem internetowo w sklepie https://www.amakmeble.pl/ . Chwalę sobie. Bardzo dobra jakość mebli, nowoczesny design, szybka dostawa, nie mam zastrzeżeń. Generalnie strona jest czytelnie przejrzyście zaprojektowana można sobie w parę chwil porównać kilka czy kilkanaście modeli. Mi taka zdalna forma zakupów bardzo pasuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość dorka344 Napisano Lipiec 13, 2018 Wybór odpowiedniego wyposażenia do firmy to podstawa, moim zdaniem na takich sprzęcie nie warto oszczędzać. Może ktoś z Was szuka urządzeń sprzątających typu zamiatarki, szorowarki czy odkurzacze, firma http://www.hako.pl/kategoria/zamiatarki-bezpylowe/zamiatarki-z-operatorem-prowadzacym-sweepmaster sprzedaje takie rzeczy, także do nich warto się zgłosić. Mają wszystko co potrzeba do otworzenia biznesu. Zamiatarki są wysokiej jakości, oferują też serwis. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 20, 2018 Przydadzą się na bank solidnej jakości pojemniki techniczno-magazynowe, kupicie je w Palbox. Są porządnie wykonane, wytrzymałe no i firma produkuje też pojemniki nietypowe, według wymogów klienta. Dostawa szybka, terminowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach