Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malgorlka12334

Dostałam pismo od ZUS'u, nie wiem co robić

Polecane posty

Gość malgorlka12334

Cytuję: "zakład ubezpiczen społecznych odział w X bla blabla informuje ze analiza pani konta osoby ubezpieczonej w ZUS wykazała ze płatnik składek(nazwa firmy XYZ) NIP 6XXXXXXXX zgłosił pania do obowiazkowych ubezpieczen społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego z tytułu wykonywania zlecenia 01.05.2011. ponadto zostały za pania zlozone miesieczne raporty imienne ZUS RCA za okres 05-2011 do 10/2011. Natomiast brak jest dokumentu wyrejestrowujcegoz ubezpieczen ZUS ZWUA." No i mam w ciagu 7 dni dostarczyc oryginał umowy zlecenia, przeszukałam pół mieszkania i nie mogę znaleźć to było 4 lata temu a oni dopiero teraz zajmują sie takimi rzeczami. Co powinnam zrobić? Zadzwonić tam, powiadomić ZUS? Firma upadła , ma duże długi i problemy ze skarbówką podobno - to wiem, i tylko tyle bo więcej z nimi nie chciałam miec do czynienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najlepiej mieć te umowy... Może byłaś zarejestrowana po tym czasie w urzędzie pracy i tam mają kopię? Bo ogólnie chodzi im o datę wyrejestrowania, ale mogło być też tak, że jak mieli problemy finansowe to nie płacili za ludzi składek. Na pewno na piśmie jest nr osoby prowadzącej tą sprawę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malgorlka12334
tak jest osoba która prowadzi tę sprawę, tylko ze ja nie bardzo się poczuwam, to nie jest moim obowiązkiem dostarczyc oryginał umowy tylko mojego pracodawcy. Czy ja mogę ponieść jakies konsekwencje z tego ze "zawiruszyłam" ten dokument? JAKO PRACOWNIK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przypomnij sobie do kiedy tam pracowałaś i porównaj to z okresem na RCA. Jeśli się zgadza to odpisz na to pismo, że nie posiadasz żadnych dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Najgorzej jak pracowałaś tam dłużej i nie masz na to żadnych papierów (mogą też być przelewy od tej firmy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kuźwa, a to taki wyczyn zadzwonić i ZAPYTAĆ??? co za tępa dzida :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale jak firma już nie istnieje i sami tego nie złożyli to i tak piszą do ubezpieczonych. Jak nic nie zrobisz to nic nie zrobią, ale jak pracowałaś tam dłużej i oni tego nie wykazali to Twój pech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malgorlka12334
pracowałam tam 5 miesięcy, to była moja pierwsza praca, call center, umowa zlecenie, wszystkie inne dokumenty mam z innych prac... tylko z tej pierwszej pracy mi się gdzies zawiruszyły podczas przeprowadzki.. starsznie mnie to stresuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czyli jak 5 miesięcy to dokumenty rozliczeniowe powinny się zgadzać. Odpisz na to pismo, że nie posiadasz dokumentów potwierdzających i nic z tym nie zrobią już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malgorlka12334
dziekuje za wszystkie kulturalne odpowiedzi :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lilulilulaj
jakby byly jeszcze jakies pomysly to chetnie poczytam, dostalam podobne pismo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Piszecie pismo, w którym przesyłacie umowy/świadectwa pracy/RMUA/przelewy (ksera) lub piszecie, że nie macie dokumentów potwierdzających zatrudnienie u danego pracodawcy i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×