Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy jest tu JAKAS NAUCZYCIELKA ??CZEMU NAUCZYCIELE MOWIA ZE MALO ZARABIAJA

Polecane posty

Gość gość

podobno za 15 godzin w szkole nauczyciel kontraktowy zarabia 1500 zl na ręke.. to kpina zeby az tyle zarabiac..tez tak myslicie?

Gość gość
jestem nauczycielem i powiem tak - różne grupy zawodowe mają różne przywileje - mundurowi przechodzą po 15 latach na emerytury, mają mieszkania albo 200tyś na ten cel... nauczyciele mają przywileje wynikające z karty nauczyciela i jest to m.in. czas pracy. Cały etat w szkole to 18godz. + 2 karciane. Czy to mało czy dużo...niby niewiele, ale pensum nauczyciela jest 40 godzin i wielu dyrektorów z tego korzysta. Nauczyciele muszą przygotowywać się do zajęć i wiele rzeczy robią poza samymi lekcjami, więc czasowo nie wychodzi to wcale 20godzin tygodniowo, chociaż planowo tak mają. Co do pensji to zależy od miasta, moje koleżanki w W-wie zarabiają sporo więcej niż ja ;-( kwestia dodatków. Pensji zasadniczej jest tyle samo w całym kraju i nie są tajne kwoty. Mniej więcej tj napisałeś kształtują się wypłaty n-la kontraktowego przy niepełnym etacie. Nigdy nie narzekałam na swoją pracę, ale też nie zazdrościłam innym że zarabiają lepiej czy mają jakieś przywileje. Każdy sam sobie wybiera zawód, kto chce być nauczycielem - nic nie stoi na przeszkodzie. Będzie miał mało pracy, dużo kasy i jeszcze wakacje, ferie, weekendy... Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

Gość gość
SERIO AZ TYLE ZA TYLE GODZIN MA KONTRAKTOWY?

Gość gość
Nie jestem nauczycielka, al ejakim kretynem trzeba byc, ze uwazac, ze ktos po studiach jak zarabia 1500 to sa dobre zarobki? PO zawodówach ludzie maja nieraz z 3-4 tysiace,

Gość gość